اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

زنجان به اقدامات ابتکاری در حوزه کشاورزی مشهور است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به موفقیت‌های به دست آمده برای زنجان در دولت‌های قبلی گفت: زنجان در حوزه جهاد کشاورزی به اقدامات ابتکاری مشهور است.

زنجان به اقدامات ابتکاری در حوزه کشاورزی مشهور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا نهاوندی‌پور بعد از ظهر امروز در جشن برگزار شده به مناسبت روز دامپزشک با تبریک این روز اظهار داشت: سازمان کشاورزی استان زنجان در مرکز کشور به پروژه‌های ابتکاری معروف است.

وی تقویت بخش خصوصی را از جمله اقدامات ابتکاری در سازمان کشاورزی استان زنجان اعلام کرد و افزود:‌ این سازمان در بخش اشتغال فارغ‌التحصیلان این حوزه هم خوب عمل کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه زنجان به لحاظ کنترل بیماری‌های دامی جزو پاک‌ترین استان‌ها محسوب می‌شود، اضافه کرد: دلیل این پاکی و موفقیت در کنترل بیماری‌ها، همکاری دامداران است.

این مسئول به دشوار بودن انجام تغییر در صورت سالمند بودن جامعه هدف اشاره و تصریح کرد: بیسوادی و سالمند بودن افراد موجب ایستادگی و مقاومت افراد در مقابل هر نوع تغییری محسوب می‌شود.

نهاوندی‌پور تنها راه موفقیت حوزه دامپزشکی و کشاورزی را حرکت در مسیر اقدامات ابتکاری اعلام کرد و گفت: از بین طرح‌های و پروژه‌های موجود یک یا دو پروژه را انتخاب به صورت ابتکاری به سرانجام برسانید که منتج به نتیجه در این حوزه کاری شود.

وی فعال کردن نظام دامپزشکی استان زنجان را از اولویت‌ها دانست و افزود: اقدامات انجام شده در این حوزه قابل قبول نیست.

در این مراسم فرهاد ولی‌زاده رئیس نظام دامپزشکی استان زنجان هم طی سخنانی بر لزوم تقویت این سازمان تاکید و تصریح کرد: می‌توان با اقداماتی به تقویت جایگاه دامپزشکی در کشور و استان زنجان کمک کرد.

انتهای پیام/73004/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول