اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دوران دفاع مقدس

جهاد کشاورزی استان سمنان 115 شهید تقدیم انقلاب کرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: سازمان جهاد کشاورزی در طول دوران دفاع مقدس 115 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

جهاد کشاورزی استان سمنان 115 شهید تقدیم انقلاب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدمجید موسوی صبح امروز در در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی در طول دوران دفاع مقدس 115 شهید تقدیم انقلاب و ملت سرافراز ایران کرده است.

وی گفت: با توجه به گذشت آن دوران سراسر افتخار، لازم است این حماسه ماندگار و رشادت‏های رزمندگان اسلام و ایستادگی در مقابل دشمن به سرکردگی استکبار جهانی برای نسل حاضر گفته شود تا در جریان آن حماسه ماندگار قرار گیرند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به فعالیت‌‏های شاخص انجام شده در دوران دفاع مقدس گفت: جهاد وقت با یک قرارگاه و سه گردان دائمی علاوه بر انجام امور تدارکات و پشتیبانی، در بخش مهندسی رزمی هم با احداث بیش از 25 هزار کیلومتر جاده تدارکاتی، احداث 3 هزار و 904 کیلومتر خاک‏ریز، حفر 128 کیلومتر کانال، احداث یک‏‌هزار و 986 دهانه پل و آبراهه، احداث 227 پناه‌گاه و ... نقش مهمی در پیروزی‏های رزمندگان داشت.

موسوی افزود: جهاد کشاورزی استان سمنان علاوه بر تقدیم 115 شهید، بیش از یک هزار و 200 جانباز از نیروهای مردمی و شاغل و شش آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

وی بیان کرد: اکنون جهاد کشاورزی استان سمنان دارای 78 جانباز شاغل، تعداد 95 رزمنده با سابقه حضور بیش از شش ماه در جبهه و چهار آزاده شاغل است.

در پایان این مراسم برنامه سالیانه امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تشریح شد.

انتهای پبام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول