اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی اردبیل:

فعالیت جهادکشاورزی بر پایه رضایت تولید‌کنندگان است

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: تمامی فعالیت‌های مجموعه‌های مختلف جهادکشاورزی بر پایه وظایف اختصاصی و تعیین شده و در جهت کسب رضایت تولید‌کنندگان است.

فعالیت جهادکشاورزی بر پایه رضایت تولید‌کنندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا توانا ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان حوزه معاونت بهبود تولیدات دامی با مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی اردبیل اظهار داشت: فعالیت‌های تمامی مجموعه‌های جهادکشاورزی بر اساس وظایف اختصاصی و تعریف شده‌ای است که در راستای مطالبات به حق مخاطبان و تولید‌کنندگان این عرصه است.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک اجرای این وظایف با همراهی و همکاری روابط عمومی میسر خواهد شد که این مجموعه با اطلاع‌رسانی دسترسی به اهداف ترسیم شده را میسر می‌کند چرا که نقشه راه‌های ارتباطی تنها با مهندسی افکار عمومی برای جریان‌سازی مبدأ و مقصد قابلیت عملیاتی شدن خواهد داشت.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل افزود: تولید‌کنندگان و بهره‌برداران حوزه دام به دلیل حساسیت کارشان در مواجهه با موجودات زنده بیش از سایر حوزه‌های تولیدات کشاورزی و دامی به امر اطلاع‌رسانی و استفاده از اخبار به روز و توصیه‌های مطرح شده در زمینه تولیدات دامی نیاز دارند تا فنون تولید با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف و به موقع از سوی مدیران روابط عمومی به سرعت در اختیار آنان قرار گیرد و آن‌ها از این فنون و اصول در زمینه ارتقای سطح کیفی محصولات خود بهره بگیرند.

این مسئول یادآور شد: از طرفی امر اطلاع‌رسانی از جانب تولید‌کنندگان به مدیران و مسئولان نیز می‌تواند کمک شایانی در عرصه کیفی‌سازی محصولات تولیدی کند چرا که می‌تواند مسئولان را در امر برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی یاری رساند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل عنوان کرد: با افزایش آگاهی مردم و مصرف‌کنندگان از عرصه فعالیت‌های تولیدات دامی به همان میزان اهمیت و ضرورت وجودی سازمان جهادکشاورزی افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: در نقطه مقابل عدم آشنایی و آگاهی مردم از این حوزه می‌تواند در سست شدن حمایت‌های همه جانبه و کم رنگ شدن فعالیت‌ها را به همراه داشته باشد که این امر نیز در نهایت منجر به تاثیرات منفی در عملکرد جهادکشاورزی خواهد داشت.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل بیان داشت: تبعات این اثر منفی بر عملکرد جهادکشاورزی به صورت زیانبار همچون کاهش موفقیت‌ها در حالت کاهش تولیدات استانی و همچنین در سطح کلان و کشوری نیز پایین آمدن عملکرد سازمان جهادکشاورزی اردبیل نمود پیدا می‌کند.

توانا افزود: در این موقعیت فعالیت‌های حداکثری روابط عمومی برای عمل به رسالت اصیل فنی و تخصصی اطلاع‌رسانی و تقویت ارتباطات می‌تواند این آثار منفی را دور کند تا منحنی موفقیت و رشد و توسعه روز به روز سیر صعودی و افزایش در پیش بگیرد.

این مسئول تاکید کرد: هم اکنون سعی و تلاش روابط عمومی در اشل کلی در درون و برون سازمان برای همه مشهود است که رفته رفته مسیر ارتباطی جایگاه واقعی سازمان را هموارتر از گذشته میکند که حقیقتاً کارهای فعلی مدیریت روابط عمومی سازمان که بر مبنای شناخت محوری است، قابل تحسین است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل با اشاره به جایگاه خبر و اطلاع‌رسانی با دید و بررسی‌های عمومی و اجتناب از تک بعدی و تک محوری شدن آن یادآور شد: روابط  عمومی با کلان‌نگری خود مشروعیت قانونی در زمینه ارتباطات را به اثبات می‌‌رساند.

*اطلاع‌رسانی به موقع یافته‌های علمی گامی در راستای بهبود تولیدات دامی است

مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت فعالیت‌های بهبود تولیدات دامی اظهار داشت: محور تولیدات این بخش تامین بخش پروتئین و نیازهای گوشتی و لبنی سبد کالایی خانوار ایرانی است که بخش اعظمی از نیازهای روزمره و اساسی خانواده‌ها را تشکیل می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به ارتقای سطح کیفی محصولات دامی امری ضروری و با اهمیت است که باید در این عرصه مسئولان و کارشناسان با دقت نظر در فعالیت‌های علمی و تخصصی حضور فعال داشته باشند تا با عرضه خدمات فنی و علمی و کارشناسی شایسته اثرات آن در تولیدات ظهور و بروز کند.

مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل یادآور شد: با تقویت ارتباطات تولیدات کارشناسی شده ارائه می‌شود و مشکلات و مسائل در حداقل زمان ممکن علت‌یابی می‌شود که با رفع به موقع و حل آن‌ها خود به خود موانع تولید هم حذف خواهد شد.

صحرایی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مسئولان و کارشناسان این بخش گفت: حجم فعالیت‌ها در این بخش بسیار متنوع و گسترده است و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز به آن اندازه که برای تقویت این حوزه برای ارائه خدمات شایسته و درخور تولید‌کنندگان توجه دارند نقش‌آفرینی روابط عمومی را در زمینه اطلاع‌رسانی فنون علمی و به روز را امری ضروری و مهم تلقی کرده و روابط عمومی سازمان را در حد مناسب و مطلوب می‌داند.

این مسئول ادامه داد: سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل در این میان علاوه بر تولید گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم‌مرغ و مواد لبنی، عسل مشهور و معروف سبلان و اصلاح نژادهای دامی، موفقیت‌های چشمگیر دیگری نیز در سطح ملی داشته است که اکثر آنها با تهیه اخبار و گزارشات مستند در قالب مدیریت ارتباطات اطلاع‌رسانی بوده است که سعی داریم از این پس نیز تلاش‌های خود را مضاعف کنیم.

مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل  در پایان سخنان خود ابراز داشت: با توصیه‌ها و نظرات روابط عمومی در قالب اخبار ارائه شده از یافته‌های علمی و تحقیقاتی از این پس شاهد خبررسانی‌ها و اطلاع‌رسانی‌های بیشتر در این حوزه خواهیم بود تا گامی در راستای بهبود فعالیت‌های تولیدات دامی برداشته شود.

انتهای پیام/62005/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول