اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت

کشف 48 تن مواد مخدر در کرمان

معاون شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: بیش از 48 تن مواد مخدر در استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون توسط نیروی انتظامی کشف شده است.

کشف 48 تن مواد مخدر در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سیداحمد هاشمی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: بیش از 48 تن مواد مخدر در استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون توسط نیروی انتظامی کشف شده است.

معاون شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان بیان داشت: از این میزان 40 تن کشفیات نیروی انتظامی، بیش از هفت تن کشفیات اداره اطلاعات استان و یک تن نیز مربوط به کشفیات بسیج سپاه پاسداران استان است.

هاشمی با اشاره به اهمیت پیشگیری، درمان، مقابله و مبارزه با سوداگران مرگ تصریح کرد: با توجه به هم مرز بودن جنوب کرمان با استان سیستان و بلوچستان و قرار داشتن این منطقه در مسیر انتقال مواد مخدر به سایر استان‌های کشور در این راستا منطقه جنوب کرمان و شهرستان جیرفت باید در اولویت کاری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید در زمینه درمان اعتیاد برای کاهش بیماری‌های ناشی از مصرف مواد مخدر مانند هپاتیت و ایدز تلاش و برنامه‌ریزی بیشتری انجام شود و نگذاریم حتی معتادان پرخطر به این بیماری‌ها مبتلا شوند و برای بهبود یافتگان از بیماری اعتیاد نیز فضای اشتغال و کار در آینده را فراهم کنیم.

انتهای پیام/80002/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول