اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان خبر داد

کشف 120 کیلو مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامی همدان از کشف و ضبط 120 کیلو مواد مخدر در روز گذشته در همدان خبر داد و گفت: در این عملیات سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

کشف 120 کیلو مواد مخدر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز در آغازین روز از هفته نیروی انتظامی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار همدان، جمعی از مسئولین استان و خانواده های معزز شهدا صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در این مراسم مردمداری، قانونمداری و روزآمدی را شعار امسال هفته ناجا بیان کرد و گفت: اقتدار پلیس در سایه این شعار محقق می‌شود.

حاجی‌محمد مهدیان‌نسب افزود: پلیس، مردم را محور توسعه امنیت پایدار و محور مقابله با تهاجم دشمن می‌داند و بدون حضور مردم امنیت پایدار محقق نخواهد شد.

فرمانده انتظامی استان همدان هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای ارتباط تنگاتنگ نیروی انتظامی با مردم دانست و اظهار داشت: توسعه سرمایه اجتماعی ضرورت اولیه برای ایجاد امنیت و اقتدار یک جامعه است.

وی گفت: رفتار توأم با احترام پلیس با مردم این حس را به شهروندان می‌دهد که در خود احساس رضایت داشته باشند.

مهدیان‌نسب شعار اجتماعی انتظامی استان را امنیت مردم نهاد و پلیس خدمتگزار بیان کرد و گفت: در بحث حفاظت و رعایت حقوق شهروندی مأموریت‌هایی تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: پایه و اساس مأموریت‌ها براساس دین‌مداری، ولایتمداری و سرعت عمل نیروهای انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته نیروی انتظامی استان طی 6 ماهه نخست سال افزود: اجرای یک هزار و 88 طرح امنیتی در سطح استان، کشف بیش از 10 تن انواع مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده با انجام طرح های محله‌ای، موضوعی و حجمی از جمله این اقدامات است.

وی از کشف و ضبط 120 کیلو مواد مخدر در روز گذشته در همدان خبر داد و گفت: در این عملیات سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

مهدیان‌نسب تصریح کرد: نیروی انتظامی از تمام ظرفیت‌ها و توان خود و مردم برای مبارزه با مواد مخدر به صورت قاطع استفاده خواهد کرد.

وی از آموزش 130 هزار نفر از مردم در مدارس، پارک‌ها و محله‌ها خبر داد و گفت: این آموزش‌ها می‌تواند مردم را در کمک مناسب به پلیس توجیه کند.

فرمانده انتظامی همدان یادآور شد: در ارتباط با ارتقاء فرهنگ ترافیکی 30 نقطه حادثه‌خیز در استان شناسایی شد که مشکل آن توسط راه و شهرسازی و شهرداری‌ها برطرف شده است.

وی کاهش 31 درصدی تصادفات فوتی در استان، کاهش سه درصدی تصادف در سطح شهر و افزایش 87 درصدی کشف پیش‌دستانه را جمله آمار و ارقام نیروی انتظامی استان در طی 6 ماهه نخست سال بیان کرد.

مهدیان‌نسب خاطرنشان کرد: در بحث سرقت‌های مهم و خشن نیز 138 درصد کشف را شاهد هستیم.

وی با تأکید بر برخورد با قاچاق کالا در استان اظهار داشت: در نیمه نخست سال 60 باند کالای قاچاق به ارزش 60 میلیارد تومان کشف و ضبط شد.

گفتنی در ادامه صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی علاوه بر ترفیع درجه تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی، عملیات مهیج آزادسازی گروگان‌گیری فرضی با استفاده از سگ‌های «سبکا» انجام شد.

همچنین پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در میدان صبحگاه مشترک نیروی انتظامی تشییع شد.

قرار است پیکر این شهید والامقام فردا در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید مفتح همدان به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/89017/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول