اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رامیان خبر داد

رشد 155 درصدی کشف مواد مخدر در رامیان

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان از رشد 155 درصدی کشف انواع مواد مخدر در یک سال گذشته در سطح این شهرستان خبر داد.

رشد 155 درصدی کشف مواد مخدر در رامیان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسینعلی مهربانی امشب در همایش هفته نیروی انتظامی با شعار «اقتدار پلیس در سایه مردمداری، قانون‎مداری و روزآمدی» در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی و خانواده شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: همه اقشار جامعه باید در ایجاد امنیت همکاری و نقش داشته باشند.

پلیس در ایجاد نظم و اقتدار از ایثار و شهادت نمی‎هراسد

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با توکل به ولایتمداری، تکلیف‎مداری و قانون‎مداری با آموزش و پیگیری دانش‎بنیانی، پژوهش‎محوری و حرفه‎ای‎گرایی سعی در ایجاد نظم و اقتدار، آسایش و برقراری امنیت عمومی دارد و در این راه از ایثار و شهادت نمی‌هراسد و با قدرت در تامین آرامش نقش‎آفرینی می‎کند.

مهربانی با اشاره به فعالیت‎های یک سال گذشته نیروی انتظامی شهرستان رامیان عنوان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در یک سال گذشته تلاش زیادی برای رضایت‎مندی شهروندان رامیان به عمل آوردند که یکی از نکات بارز آن کاهش چشمگیر در بخش سرقت‎ها بوده است.

فضای ناامنی برای سارقان در سطح شهرستان رامیان

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: ماموران آگاهی این شهرستان با تلاش شبانه‎روزی خود فضای ناامنی را برای سارقان در سطح این شهرستان به وجود آوردند.

وی ادامه داد: با حضور به موقع پلیس شهرستان رامیان طی یک سال گذشته پنج درصد افزایش در کشفیات انواع جرم در سطح این شهرستان داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان اضافه کرد: در زمینه وقوع قتل و جرائم خشن با تدابیری که نیروی انتظامی رامیان طی یک سال گذشته در این شهرستان برقرار کرده بود 75 درصد کاهش داشته‌ایم.

مهربانی افزود: در زمینه کشف قتل نیز 75 درصد رشد نسبت به یک سال گذشته داشتیم.

عزم جدی پلیس رامیان در مبارزه با مواد مخدر

مهربانی به کاهش 12 درصدی تصادفات برون‎شهری در این مدت خبر داد و به برخورد جدی پلیس این شهرستان در مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و اذعان داشت: ماموران انتظامی رامیان عزمی جدی برای مبارزه با مواد مخدر که سوغات استکبار جهانی برای ناکارآمد کردن جوانان است، دارد، به طوری که در این مدت رشد 155 درصدی در کشف انواع مواد مخدر داشته‎ایم.

وی همچنین با بیان اینکه پلیس عملکرد قاطعانه‎ای با مروجان و عاملان فساد در سطح این شهرستان داشته است، خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی رامیان در این مدت در زمینه کشف کالای قاچاق رشد 2.5 درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان اظهار داشت: امیدواریم که به یاری خدا بتوانیم با برنامه‎ریزی مناسب و قاطع نظم و امنیت و آسایش را همانند گذشته در سطح شهرستان تداوم بخشیم.

در پایان این مراسم به پرسنل کادر وظیفه ممتاز، مقام‎آور استانی و کشوری و همچنین جمعی از خانواده‎های معظم شهدای نیروی انتظامی جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/2307/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول