اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال رخ داد

افزایش 89 درصدی کشفیات مواد مخدر در همدان

استاندار همدان با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در سال جاری گفت: در سال جاری شاهد افزایش 89 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته بودیم.

افزایش 89 درصدی کشفیات مواد مخدر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در دیدار با نیرو‌های نظامی و انتظامی استان همدان اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا قدردان زحمات شبانه‌روزی سبزپوشان امنیت باشیم چراکه با وجود آنان امنیت و آسایش به جامعه حاکم شده است.

وی گفت: آنچه که در ویترین نیروی انتظامی می‌بینیم فقط بخش کوچکی از فعالیت‌های ناجاست زیرا بخش‌های بزرگتری با نیرو‌های بیشتر، در پشت جبهه و به صورت گمنام فعالیت می‌کنند.

استاندار همدان تصریح کرد: در حال حاضر در هر جایی از جامعه مانند اداره اماکن، اداره گذرنامه و مراکز مختلف مشاوره و ... که قدم می‌گذاریم جای پای پلیس مشاهده می‌شود.

در حال حاضر پلیس یک نیروی فعال و خلاق است

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پلیس از نقش محافظ ظاهری خارج شده و به یک نیروی فعال و خلاق تبدیل شده است.

آزاد با اشاره به امنیت پایدار در جامعه ابراز داشت: این امنیت پایدار نشان از مردمی بودن پلیس دارد.

وی در خصوص به روز شدن پلیس گفت: امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در جهان، ایجاد پلیس فتا مشهود بود که این بخش با عملکرد فعالانه و مطلوب با جرائم فضای مجازی برخورد می‌کند.

استاندار همدان اضافه کرد: پلیس، امروز با اندیشه و به صورت نرم‌افزاری برخورد می‌کند که این مهم جای توجه دارد.

وی با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در سال جاری عنوان کرد: در سال جاری شاهد افزایش 89 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته بودیم.

آزاد ابراز داشت: همین امر باعث شده تا قاچاقچیان مواد مخدر در استان همدان احساس ناامنی کنند و مسیر خودشان را از استان همدان تغییر دهند. امیدواریم همین تلاش‌ها ادامه پیدا کند تا شاهد ایجاد محیطی پاک و امن در همدان باشیم.

استاندار همدان ادامه داد: در بحث برخورد با قاچاقچیان برخورد خوبی صورت گرفته به طوری که می‌توان گفت، تلاش‌های همدان در این زمینه باعث تحرک بیشتر ناجا در ارتباط با کشف کالای قاچاق در سطح کشور شده است.

وی در پایان سخنانش گفت: با نگاهی به وضعیت امنیت جهان به طور حتم می‌توانیم بگوییم که ایران تنها کشوری است که به تمام مسائل امنیتی اشراف کامل دارد.

انتهای پیام/89007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول