اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

ترویج موادمخدر از سیاست‌های پشت صحنه استکبار است

استاندار اصفهان گفت: ترویج موادمخدر در جامعه از سیاست‌های پشت صحنه استکبار است و آنها با این اقدام خود هدف سست کردن پایه‌های اخلاقی یک جامعه را دارند.

ترویج موادمخدر از سیاست‌های پشت صحنه استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول زرگرپور صبح امروز در مراسم صبحگاه و مانور مشترک نیروهای مسلح که در نخستین روز از هفته نیروی‌انتظامی برگزار شد، با بیان اینکه مدیریت استان برخود لازم می‌داند حمایت‌های مادی و معنوی خود را نسبت به نیروی‌انتظامی و کارکنان زحمت‌کش آن دریغ ننماید، اظهار کرد: نیروی‌انتظامی نشان داده که می‌تواند بستر اعتلای استان و مردم اصفهان را فراهم کند.

وی با بیان اینکه پلیس باید با متخلفان و هنجارشکنان برخورد قانونی داشته باشد، افزود: نهراسیدن از جنجال‌های مختلف و حضور در عرصه‌های امنیت آفرین نشان از قهرمانی پلیس است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: پلیس باید وظیفه خود را در تامین امنیت مردم و سالم‌سازی محیط فردی و اجتماعی جامعه به بهترین شکل ممکن ادا کند.

وی ادامه داد: نحوه برخورد پلیس با متخلفان باید با توجه به میزان ضرری که این افراد به جامعه وارد می‌کنند، باشد.

زرگرپور گفت: گرچه تلاش نیروی‌انتظامی در طول سال‌جاری است، اما این هفته فرصت مغتنمی برای توجه به کارکنان خدوم این ارگان است.

وی با بیان این‌که اهمیت کار نیروی انتظامی به اندازه اهمیت اصل امنیت است، بیان کرد: امنیت نه تنها به قوام و دوام جامعه کمک می‌کند بلکه پیشرفت‌های جامعه نیز در بستری از امنیت عمومی اتفاق می‌افتد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: امنیت مهمترین نعمت خدا به مردم است که در زوایای گوناگون مورد تاکید قرار گرفته، است و نشاط و همبستگی جامعه در سایه امنیت عمومی رخ می‌دهد.

وی تاکید کرد: دوری جامعه از نشاط و پراکنده کردن بذر ناامیدی در بین مردم توسط دشمن، اهمیت پاسداری از امنیت را بیشتر می‌کند.

زرگرپور با بیان اینکه نیروی‌انتظامی مظهر اقتدار و نظمی است که امنیت کشور را تامین و حفظ می‌کند، گفت: در کنار این موضوع، نیروی انتظامی باید مظهر مهربانی، دلسوزی و رافت نیز باشد و بی‌شک قدرت پلیس باید در کنار مهربانی او دیده شود.

وی تاکید کرد: مردم باید قدرت پلیس را در سایه مهربانی و محبت نیرو‌های این ارگان احساس کنند.

استاندار اصفهان با بیان این‌که امروز نیروهای خدوم انتظامی در صحنه نظام اسلامی ایران حضوری فعال دارند، اضافه کرد: ضرورت برنامه‌ریزی مبتنی بر خدمت جمعی و حرکت رو به جلوی کشور، منوط به تامین امنیت و احساس آرامش دورنی جامعه است.

وی استکبار را تهدیدی بزرگ برای ضربه به امنیت کشور عنوان کرد و افزود: در این راستا، استکبار به دنبال ایجاد ناامنی اخلاقی، اجتماعی، روحی و معنوی در کشور و در بین مردم است.

زرگرپور ترویج موادمخدر در جامعه را از سیاست‌های پشت صحنه استکبار دانست و اضافه کرد: آنها با این اقدام خود هدف سست کردن پایه‌های اخلاقی یک جامعه را دارند.

انتهای پیام/63012/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول