اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت:

نهادهای فرهنگی در مبارزه با موادمخدر کوتاهی نکنند

فرماندار بافت گفت: مسئولان نهادهای فرهنگی شهرستان با جدیت، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در زمینه مبارزه با مواد مخدر را در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها پیگیری و در این زمینه کوتاهی نکنند.

نهادهای فرهنگی در مبارزه با موادمخدر کوتاهی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، محمدعلی بهروز ظهر امروز در جلسه کمیته فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به اینکه مبارزه جدی با معضل مواد مخدر نیازمند عزم و اراده همگانی است، اظهار داشت: مواد افیونی و مخدر یک تهدید جهانی به شمار می‌رود و دشمنان نظام اسلامی ترویج مواد مخدر را در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان مورد توجه قرار داده‌اند.

وی افزود: شناسایی توزیع‌کنندگان اصلی و خرده‌فروشان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشکیل کارگروه‌های مواد مخدر از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده است.

بهروز خطاب به متولیان فرهنگی شهرستان بیان داشت: مسئولان نهادهای فرهنگی شهرستان با جدیت، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی را در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها پیگیری و در این زمینه کوتاهی نکنند.

وی گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه و تصریح کرد: در بحث پیشگیری اقدامات بسیار خوبی توسط دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و آموزش اصناف مختلف به ویژه مدارس و جمع خانواده‌ها صورت گرفته است.

بهروز را‌ه‌اندازی مراکز ترک اعتیاد جمع‌آوری معتادان پر خطر را از اقدامات پر منفعت انجام شده خواند و خاطر نشان کرد: اعتیاد می‌تواند، خانواده‌ها را از هم متلاشی کند و از متلاشی شدن خانواده‌ها کسی جز دشمن خوشحال نمی‌شود.

انتهای پیام/80024/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول