اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران:

پاکسازی منطقه ترک‌محله ساری به زودی آغاز می‌شود

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پاکسازی منطقه ترک‌محله ساری در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

پاکسازی منطقه ترک‌محله ساری به زودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مسعود جعفری‌نسب ظهر امروز در همایش پیشگیری، درمان و مقابله با مواد مخدر در سالن فرهنگ و ارشاد مرکز استان مازندران، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می‌زند، گفت: ایران اسلامی در جهان به کشوری بسیار قدرتمند تبدیل شده است که هنوز رسانه‌ها بر سر اینکه کدام رئیس جمهور ایران و آمریکا اول تماس گرفتند بحث و مذاکره می‌کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در ایران نخبه‌های بسیار زیادی وجود دارد، بیان کرد: ایران اسلامی با وجود اینکه 12 برابر کشور‌های دیگر نخبه در خود دارد نباید از نظر برنامه‌های فرهنگی و سیاسی دچار مشکل شود.

جعفری‌نسب از وجود یک میلیون معتاد در ایران خبر داد و اظهار داشت: این تعداد معتاد برازنده کشور ما نیست و باید خانواده‌ها و مدارس همکاری‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه‌ها باید کارهای فرهنگی انجام شود، افزود: اگر ما این اقدامات را انجام ندهیم کشور ما از نظر فرهنگی دچار مشکل می‌شود.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه آمریکا به بهانه نابودی مزارع خشخاش وارد خاک افغانستان شد، عنوان کرد: بعد از ورود آمریکا به افغانستان برداشت تریاک از مزارع خشخاش در افغانستان از 5 هزار تن به 10 هزار تن افزایش یافت.

وی تصریح کرد: کشور روسیه که تا چند سال گذشته معتادی نداشت در حال حاضر 10 میلیون معتاد دارد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه باید کارهای فرهنگی در زمینه مبارزه با مواد مخدر افزایش یابد، اظهار داشت: مافیای مواد مخدر برای ارسال مواد به کشور و استان‌ها با برنامه‌ریزی و هماهنگی خاصی می‌فرستند.

جعفری‌نسب گفت: پلیس با حضور 3 هزار نفری خواب را از چشمان معتادان و قاچاقچیان مواد مخدر در عباس‌آباد نکا گرفت.

وی تصریح کرد: 50 درصد تخلفات و جرائم موجود در شهرستان نکا مربوط به عباس‌آباد این شهرستان بود.

فرمانده انتظامی مازندران بیان داشت: تا زمانی که من به عنوان فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران هستم هیچ یک از قاچاقچیان نمی‌تواند در عباس‌آباد نکا مواد مخدر به فروش برساند و با همکاری همه مردم باتلاق مواد مخدر در مازندران را از بین می‌بریم.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه کسانی که کمپ درک اعتیاد دارند باید فروشندگان مواد مخدر را به نیروی انتظامی معرفی کنند گفت: با همکاری دارندگان کمپ ترک اعتیاد و مردم با فروشندگان مواد مخدر برخورد قاطع می‌کنیم.

انتهای پیام/86004/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول