اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان خبر داد

اعزام 24 هزار دانش‌آموز گیلانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان از اعزام 24 هزار دانش‌آموز گیلانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس امسال از این استان خبر داد.

اعزام 24 هزار دانش‌آموز گیلانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیدعلی حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه راهیان نور گیلان اظهار کرد: اعزام دانش‌آموزان گیلانی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از 12 مهر جاری آغاز شده است.

وی به اعزام 500 نفر دانش‌آموز از تالش به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امروز 600 نفر از دانش‌آموزان شهرستان آستانه‌اشرفیه و بخش سنگر رشت به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.

حسینی مدت اردوی راهیان نور گیلان را پنج روز دانست و تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی در کاروان مذکور برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان هدف برگزاری اردوی راهیان نور را ایجاد آثار تربیتی برای دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: تعداد 9 هزار دانش‌آموز پسر در مرحله نخست به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه 24 هزار دانش‌آموز گیلانی در قالب درس آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند، بیان کرد: دانش‌آموزان مذکور تا پایان سال‌جاری به مناطق عملیاتی هشت سال دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

حسینی بر حضور روحانیون در کاروان‌های راهیان نور تاکید کرد و یادآور شد: روحانیون در تمام کاروان‌های راهیان نور گیلان حضور دارند.

به گفته رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان، دانش‌آموزان گیلانی با 199 اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی در ادامه با تاکید بر توسعه معنوی در نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: توسعه و پیشرفت در جوامع غربی از بعد مادی است.

حسینی فعالیت‌های فرهنگی در آموزش و پرورش را دارای تاثیر بسیار خواند و یادآور شد: راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران بر پایه تجهیزات جنگی پایه‌ریزی نشده بلکه بر پایه انسان‌های کارآمد و با تقوا است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان همچنین با اشاره به مراسم‌های دهه ولایت و امامت در استان، خاطرنشان کرد: سال گذشته واقعه غدیر در رشت بازسازی شد.

وی از بازسازی واقعه غدیر در شهرستان‌های تالش و رشت همزمان با دهه ولایت در گیلان خبر داد و تصریح کرد: تعزیه‌خوانی و قرائت خطبه غدیر در بازسازی واقعه غدیر انجام می‌شود.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول