اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس خبر داد

پایان مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در طبس

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس از برگزاری مسابقات ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: قهرمانان مسابقات هندبال، تیراندازی و دارت مشخص شدند.

پایان مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در طبس

بهرام عزیز‎زاده امروز در گفت‎و‌گو  با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس مسابقات ورزشی در رشته‌های هندبال، تیراندازی و دارت برگزار شد.

وی ادامه داد: در مسابقات هندبال شهرستان طبس جهار تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در بازی  نخست از این دوره از مسابقات، تیم‌های نوجوانان زغال‎سنگ و هیئت هندبال به مصاف هم رفتند که تیم نوجوانان هیئت هندبال موفق شد تیم نوجوانان شرکت زغال‎سنگ را با نتیجه 21 بر 17 شکست دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس افزود: در بازی دوم این دوره از مسابقات که در محل سالن کوثر برگزار شد دو  تیم بزرگسالان زغال‎سنگ و بزرگسالان هیئت هندبال با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم بزرگسالان زغال‎سنگ با نتیجه 23 به 18 هیئت هندبال را مغلوب کرد.

عزیززاده تصریح کرد: این دوره از مسابقات با هدف افزایش آمادگی ورزشکاران برای حضور در مسابقات هندبال استان برگزار شد که دستاوردهای خوبی برای تعیین میزان آمادگی تیم‎های جوانان و بزرگسالان در برداشت.

برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ‌بادی به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس

وی به وجود امکانات زیر بنایی برای توسعه ورزش تیراندازی در شهرستان طبس اشاره و تصریح کرد: به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی(کالیبر 4/5) در محل سالن تیراندازی مجموعه ورزشی پیروزی طبس برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس یادآور شد: در این مسابقات تعداد 23 تیرانداز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان این مسابقات غلامرضا سیفی قهرمان، مهدی وکیل‌زاده نایب قهرمان و حسین قدیمی سوم شد.

محمدرضا حمامیان قهرمان مسابقات دارت طبس شد

عزیززاده ادامه داد: همچنین به مناسبت گرامی‎داشت هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقات دارت از طرف انجمن‌های ورزشی طبس در محل سالن ورزشی کوثر طبس برگزار شد.

وی اذعان داشت: در این مسابقات تعداد 35 ورزشکار با هم به رقابت پرداختند که در پایان محمدرضا حمامیان رتبه نخست را از آن خود کرد، مهدی وکیل‌زاده در جایگاه دوم ایستاد و مهدی محمدی رتبه سوم را کسب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس یادآور شد: در پایان این دوره از مسابقات طی مراسمی به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

انتهای پیام/689014/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول