اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آئین اختتامیه

برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره تئا‌تر خوزستان معرفی شدند

در آئین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره تئا‌تر استان خوزستان برگزیدگان این دوره از جشنواره معرفی شدند.

برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره تئا‌تر خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، هیئت داوران متشکل از اصغر همت، مریم معترف و محمدمهدی خاتمی در بخش بروشور جایزه خود را شامل لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال به محمدمصطفی مهدوی طراح بروشور نمایش «سه دیدگاه نسبت به آنچه عشق می‌نامیم» از بندر ماهشهر اهدا کرد.

در بخش طراحی لباس دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 2 میلیون ریال به نیلوفر مبارک طراح لباس نمایش «تیربار چوبی» از اهواز اهدا شد.

در بخش موسیقی لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ دو میلیون ریال به آرش خوشنام آهنگساز نمایش «در جستجوی زمان از دست رفته» از اندیمشک اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال به محمد حجازی طراح نمایش «در جستجوی زمان از دست رفته» از اندیمشک اهدا شد.

در بخش بازیگری مرد از میان کاندیداهای این بخش شامل فرهاد یزدان‌فر، یحیی باوی، یاسین پارسامنش، مالک نژادحسینی، امیر زبیدی، محمد ناصری، احسان عباسی، حسین ذوالفقاری و امیر باقریان، هیئت داوران جایزه خود را برای رتبه سوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال مشترکاً به یحیی باوی بازیگر نمایش «این باد موافق نیست» و امیر زبیدی بازیگر نمایش «سه دیدگاه نسبت به آنچه عشق می‌نامیم» اهدا کرد.

در این بخش امیر باقریان بازیگر نمایش «شلب» حائز رتبه دوم و یاسین پارسامنش بازیگر نمایش «آرش و افشین» حائز رتبه اول شد.

در بخش بازیگری زن هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون ریال از آیلار هاشم‌پور بازیگر خردسال نمایش «خون رقصه» و رضوان انصاری بازیگر خردسال نمایش «اگر امشب باران ببارد» تقدیر کرد و از میان کاندیداهای این بخش شامل خانم‌ها: پریسا قنواتی، نگار درخشان، غزاله منصوری، مرضیه صائب، رویا زارع، خدیجه بابادی، هاجر جان‌نژاد، ابتسام بغلانی، مینا پیریان و منا حرب جایزه خود را برای رتبه سوم بازیگری زن شامل لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال مشترکاً به مرضیه صائب بازیگر نمایش «پاپانوئل و دست‌های یخ‌زده من» و رویا زارع بازیگر نمایش «شلب» اهدا کرد.

در این بخش خدیجه بابادی بازیگر نمایش «اگر امشب باران ببارد» از اهواز موفق به کسب رتبه دوم و هاجر جان‌نژاد بازیگر نمایش «خون رقصه» از آبادان حائز رتبه اول شد.

در بخش کارگردانی هیئت داوران از میان کاندیداهای این بخش شامل مهدی پرویش، سید اسماعیل سخایی، ساسان ریاحی‌پور، فواد رابحی و شاهین راستاد، جایزه خود را برای رتبه سوم شامل لوح تقدیر و مبلغ 3 میلیون ریال مشترکاً به مهدی پرویش کارگردان نمایش «خون رقصه» و فواد رابحی کارگردان نمایش «شلب» اهدا کرد.

در این بخش رتبه دوم کارگردانی به ساسان ریاحی‌پور کارگردان نمایش «یک شبانه‌روز در ایستگاه من» و رتبه اول به سید اسماعیل سخایی کارگردان نمایش «آرش و افشین» اهدا شد.

در بخش نویسندگی هیئت داوران از میان کاندیداهای این بخش شامل: حسین ذوالفقاری، رسول حق‌جو، سید صادق فاضلی و گروه تئا‌تر نصر، جایزه خود را برای رتبه سوم شامل لوح تقدیر و مبلغ 3 میلیون ریال مشترکاً به سید صادق فاضلی نویسنده نمایش «تیربار چوبی» و گروه تئا‌تر نصر برای نمایش «سه دیدگاه نسبت به آنچه عشق می‌نامیم» اهدا کرد.

در این بخش رتبه دوم نویسندگی به حسین ذوالفقاری نویسنده نمایش «شلب» به همراه مبلغ 4 میلیون ریال اهدا شد.

هیئت داوران در بخش نویسندگی هیچ کس را به‌عنوان رتبه اول معرفی نکرد.

نمایش‌های «آرش و افشین» به کارگردانی سید اسماعیل سخایی از بهبهان و «شلب» به کارگردانی فواد رابحی از خرمشهر به‌عنوان نمایش‌های برگزیده بیست و پنجمین جشنواره تئا‌تر خوزستان انتخاب و برای حضور در جشنواره تئا‌تر منطقه‌ای معرفی شدند.

همچنین در این مراسم از یک عمر فعالیت هنری هنرمند پیشکسوت حشمت‌الله قاسمی، 10 گروه نمایشی که در سال 92 در جشنواره‌های تئا‌تر برون استانی حضور پیدا کردند، 10 گروه نمایشی حاضر در جشنواره، حامیان جشنواره و پیشکسوتان تئا‌تر امیدیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/72008/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول