اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه‌های مازندران:

شبکه اجتماعی راه روشن ارزش شهادت را به جوانان انتقال دهد

عضو هیئت علمی دانشگاه‌های مازندران گفت: شبکه اجتماعی راه روشن با برنامه‌ریزی و ایجاد بسترهای مناسب راه شهدا و ارزش شهادت را به جوانان انتقال دهد.

شبکه اجتماعی راه روشن ارزش شهادت را به جوانان انتقال دهد

صادقعلی رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با اشاره به اینکه بیشتر جوانان امروزی در شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی فعالیت می‌کنند، گفت: شبکه‌های اجتماعی امروزه به عنوان یک بستر و فرصت برای آگاهی جوانان از مسائل مهم روز دنیا و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شود.

رنجبر به ارزش‌های شبکه اجتماعی راه روشن اشاره کرد و گفت: شبکه اجتماعی راه روشن با برنامه‌ریزی و ایجاد بسترهای مناسب راه شهدا و ارزش شهادت را به جوانان انتقال دهد.

وی با اشاره به اینکه شبکه راه روشن از پربازدیدترین شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود، بیان کرد: شبکه اجتماعی راه روشن با وجود امکانات کم می‌تواند در جهت‌دهی افکار عمومی بسیار ارزشمند عمل کند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه شبکه اجتماعی راه روشن باید در جامعه معضل‌شناسی کند، اظهار داشت: بعضی از شبکه‌های موجود در جهان در حال برنامه‌ریزی و انجام اقداماتی برای تصرف افکار عمومی مردم ایران هستند که باید جلوی این معضل‌ها گرفته شود.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول