اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه:

نرمش قهرمانانه به معنای کوتاه آمدن در برابر دشمن نیست

امام جمعه شیرگاه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره نرمش قهرمانانه گفت: نرمش قهرمانانه به معنای کوتاه آمدن در برابر دشمن نیست.

نرمش قهرمانانه به معنای کوتاه آمدن در برابر دشمن نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه با اشاره به حدیث نبوی درباره ضمانت بهشت توسط پیامبر برای اهل نماز و زکات و متقیان، گفت: خداوند در سوره‌های بقره، نسا، طه به اهمیت گفتار نیک اشاره کرده است.

امام جمعه شیرگاه با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) درباره اهمیت آبروی مسلمان، افزود: پیامبر گرامی اسلام ریختن آبروی مسلمان را از بزرگترین گناهان توصیف کرده است و متاسفانه امروز در جامعه به آن اهمیت داده نمی‌شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره نرمش قهرمانانه، گفت: نرمش قهرمانانه به معنای کوتاه آمدن در برابر دشمن نیست.

مهدوی با اشاره به هفته گرامیداشت دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دشمنان قدرت انقلاب اسلامی را در دفاع مقدس دیدند و برای محاصره ایران اسلامی به افغانستان و عراق آمدند ولی خود محاصره شدند.

لزوم تکمیل جاده سوادکوه

حجت‌الاسلام علی رضانژاد در خطبه‌های نماز جمعه زیراب با اشاره به اهمیت جهاد در آموزه‌های دینی و قرآنی، گفت: جهاد از فروع دین ما است و جهادگران دارای مقام برجسته‌ای در نزد خدا هستند.

امام جمعه موقت زیراب با اشاره به ایثارگری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، گفت: ایثارگران با حضور در جمع جوانان و نوجوانان به بیان خاطرات و اتفاقات دفاع مقدس بپردازند تا نسل جدید آشنایی بیشتری با این دوران پیدا و به آن افتخار کنند.

وی با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان مراکز آموزشی برای افرایش برنامه‌های تربیتی و تهذیب، خاطرنشان کرد: دانشجویان جدید و خانواده آنان نسبت به ثبت نام در مراکز آموزش عالی موجود در شهرستان‌های سوادکوه، زیرآب و پل سفید اقدام کنند.

رضانژاد با تقدیر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برای راه‌اندازی تحصیلات تکمیلی در این واحد علمی، گفت: مسئولان برای ایجاد رشته‌های دانشگاهی متناسب با منطقه برنامه‌ریزی کنند.

خطیب جمعه زیراب با اشاره به وضعیت چهار بانده شدن محور سوادکوه از وزیر راه و شهرسازی و استاندار جدید مازندران خواست تا در تسهیل و تکمیل آن و رهایی مسافران و مردم از مشکلات محور مواصلاتی سوادکوه تلاش کنند.

انتها ی پیام/86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول