اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

سخنان رئیس‌جمهور نشانگر مطیع بودن ایرانیان از ولایت فقیه است

امام جمعه هشترود گفت: روحانی با سخنان خود به دنیا فهماند که ایرانیان مطیع ولایت فقیه هستند و تا رهبر معظم انقلاب دستوری برای رابطه با هر کشوری ندهند، قابل اجرا نیست.

سخنان رئیس‌جمهور نشانگر مطیع بودن ایرانیان از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار داشت: رئیس جمهور بر خلاف گفته‌ها و امیال کشورهای خارجی در سازمان بین‌الملل ایرانیان را سربلند کرد.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام روحانی برای ایرانیان افتخار آفرید و مایه افتخار ایرانیان شد.

خطیب جمعه هشترود افزود: روحانی با سخنان خود به دنیا فهماند که ایرانیان مطیع ولایت فقیه هستند و تا رهبر معظم انقلاب دستوری برای رابطه با هر کشوری ندهند، قابل اجرا نیست.

رشادی با اشاره به سخنرانی حسن روحانی در اجلاس سالانه سازمان ملل متحد گفت: سخنان رئیس جمهور ایران در این نشست بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت استوار بود.

خطیب جمعه هشترود در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس آن را الگوی مقاومت و ایستادگی عنوان کرد و گفت: ملت ایران به دفاع مقدس و شهدای آن مدیون هستند و همه ما بدهکار دفاع مقدس و رشادت‌های آنان هستیم.

امام جمعه هشترود گفت: شهدا انسان‌های علوی بودند که از پیش ما سفر کردند تا به هدفشان که پیروزی اسلام و قرآن بود، برسند.

وی گفت: ما به شهدای دفاع مقدس‌ و انقلابمان افتخار می‌کنیم و همه مدیون آنها و خانواده آنها هستیم.

رشادی، صبر، استقامت، شجاعت و دلاوری رزمندگان که در واقع برگرفته از بینش اسلامی و اعتقاد بر جهاد و شهادت در راه خدا بود را از دیگر ویژگی‌های بارز رزمندگان دفاع مقدس دانست.

امام جمعه هشترود در ادامه به جنگ نرم دشمنان هم اشاره کرد و گفت: جنگ دشمنان با ملت ایران تا آخر ادامه دارد اما هر دفعه با موضوعی جدید که امروز موضوع جنگ دشمن جنگ نرم است و باید همه به مبارزه و مقابله با آن بپردازیم.

وی یادآور شد: به رسمیت شناختن حقوق هسته‌ای ملت ایران از جانب دشمنان غربی نتیجه مقاومت ملت در برابر تحریم‌ها است.

امام جمعه هشترود ادامه داد: امروزه ایران بازیگر عرصه سیاست جهانی است و کارشناسان غربی امروزه معترف شده‌اند که نمی‌توانند در برابر فرهنگ عاشورایی ملت‌ بایستند.

انتهای پیام/60002/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول