اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بستک:

انجمن اولیا نقش مهمی در پیشبرد اهداف آموزشی دارد

معاون پرورشی آموزش و پرورش بستک با اشاره به نقش مهم اولیا و مربیان در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی فرزندان گفت: نیازهای اساسی نسل امروز بایستی به صورت جدی مورد توجه انجمن‌ها قرار گیرد.

انجمن اولیا نقش مهمی در پیشبرد اهداف آموزشی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، سید ابوالفضل سجادی صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی هفته پیوند و بهداشت روان که در دفتر معاونت پرورشی برگزار شد اظهار داشت: خانواده به عنوان اجتماعی‌ترین نهاد می‌تواند با یک نظارت کنترل شده زمینه افزایش پیوند اولیا و مربیان را مهیا سازد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بستک افزود: مدارس می‌توانند از توانمندی اولیا بهره‌مند شده و از فرصت‌هایی که اولیا در اختیار مدرسه قرار می‌دهند نهایت بهره‌وری را داشته باشند.

وی با اشاره به این که مسئولیت سنگینی در خصوص تربیت فرزندان بر عهده اولیا و مربیان است، گفت: این امر نیازمند تعامل مستمر و سازنده بین مربیان و اولیاست و همچنین در خصوص بهبود وضعیت بهداشت روانی دانش آموزان نیز نیاز به همفکری و ایده‌های اولیا است.

سجادی توجه جدی به نیازهای اساسی نسل امروز توسط انجمن‌ها را مورد تأکید قرار داد و افزود: امروز باید به مسائل زیربنایی و توسعه‌ای اولیا و دانش آموزان پرداخته شود و انجمن‌ها در این خصوص هم باید برنامه داشته باشند و ایده‌پردازی و هم باید بعد نظارتی خود را تقویت کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بستک افزود: بیشتر وقت دانش آموزان در طول یک سال با خانواده‌ها سپری می‌شود و به همین دلیل خانواده‌ها نقش مهمی در آموزش مهارت‌های زندگی به فرزندان خود دارند و از طرف دیگر آموزش و پرورش به عنوان کارخانه انسان سازی در جامعه برای پرورش آینده سازان کشور، مسئولیت مهمی را بر عهده دارند و همین جاست که نیاز مبرم تعامل بین اولیا و مربیان دانش آموزان مشخص می‌شود.

سجادی در پایان سخنان خود گفت: انجمن اولیا و مربیان نقش بسزایی در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی دانش آموزان دارد و به صورت گسترده در تمام عرصه‌های آموزشی، علمی و رفاهی برای دانش آموزان یک مدرسه مبدل شود.

انتهای پیام/88001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول