اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران:

تأکید ستاد احیای امر به معروف بر اصل فرهنگ‌سازی و تذکر لسانی است

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران گفت: در برنامه‌های این ستاد، اصل فرهنگ‌سازی و تذکر لسانی بیش از هر چیز مورد تاکید و توجه است.

تأکید ستاد احیای امر به معروف بر اصل فرهنگ‌سازی و تذکر لسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان صبح امروز و با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گچساران در محل این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران در این جلسه اظهار داشت: در جلسات و فعالیت‌های ستاد امر به معروف دانشگاه نظم خاصی حاکم بوده که در دیگر ادارات شهرستان این امر مشاهده نمی‌شود.

بهمن ایمانی‌فر با اشاره به این‌که اصل فرهنگ‌سازی و تذکر لسانی در برنامه‌های ستاد احیا مورد توجه است، تاکید کرد: هسته‌های امر به معروف و نهی از منکر باید با طی کردن آموزش‌های خاص با فرصت‌سازی، تمرین در گروه‌های طبقه‌بندی ‌شده خود، تذکر لسانی را انجام دهند.

وی با بیان این‌که احیای امر به معروف و نهی از منکر امری لازم و حساس است، ادامه داد: دانشگاه محل تربیت افراد موثر در ابعاد مختلف جامعه بوده و می‌تواند در اجرای این فریضه الهی جایگاه و نقش موثر و ویژه‌ای داشته باشد.

ایمانی‌فر ادامه داد: با زبان خوش و نرم‌خویی فعالیت‌های امر به معروف بهتر پیش می‌رود؛ به همین دلیل تاکید ستاد این است که برای فرهنگ‌سازی این فریضه الهی در جامعه از افراد خوش اخلاق و خوش برخورد با سعه صدر بالا استفاده شود.

وی یادآور شد: قانون و قانون‌گذار نقش بسیار مهمی در برخورد با افراد خاطی در جامعه دارد و باید با حمایت یکدیگر به اجرای این فریضه در جامعه کمک کرد و همزمان نیز فرهنگ‌سازی و کار فرهنگی در این زمینه را فراموش نکنیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران فرهنگ‌سازی در راستای آگاهی دادن در کارهای حلال و حرام را در جامعه موثر دانست.

ایمانی‌فر عنوان کرد: برخی فکر می‌کنند که این فریضه فقط باید از سوی علما و بزرگان انجام شود در صورتی که این تکلیف به عهده همه کسانی است که می‌توانند آن را به خوبی انجام دهند.

وی افزود: با نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر زمینه تامین سلامت اجتماعی و بهداشت روانی جامعه را می‌توانیم فراهم کنیم.

انتهای پیام/82014/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول