اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

مجموعه ناجا، آمر به معروف و ناهی از منکر است

امام جمعه تویسرکان مهمترین وظیفه پلیس را دعوت مردم به هنجارها دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر سطوح مختلف جامعه از وظایف ناجاست.

مجموعه ناجا، آمر به معروف و ناهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی ظهر امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی با تبریک هفته ناجا، اظهار کرد: امروز به برکت امام(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب کشوری مقتدر، مؤمن و عزتمند داریم.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران یاور مظلومان است، تصریح کرد: منطق ایران اسلامی، منطق علوی است و هرگز زیر بار زور نمی‌رود.

امام جمعه تویسرکان اظهار داشت: اگر قرار بود در دنیا ذلیل زندگی کنیم، این همه شهید برای چه بود؟

وی نعمت ولایت را نگین نعمات الهی به ملت ایران خواند و گفت: تبعیت از رهبر معظم انقلاب و کاربردی کردن فرامین ایشان در همه عرصه‌ها، ما را از ترفند‌های دشمن ایمن می‌کند.

موحدی‌ یکی از وظایف نیروی انتظامی را علاوه بر داشتن اقتدار و اخلاق، دعوت مردم به هنجارها دانست و متذکر شد: کل وظیفه تعریف شده نیروی انتظامی امر به معروف و نهی از منکر سطوح مختلف اجتماع است.

وی ابراز کرد: افتخار نیروی انتظامی این است که تحت زعامت رهبر معظم انقلاب با اقتدار در مقابل هنجارشکنان انجام وظیفه می‌کند.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه ایران اسلامی، امن‌ترین کشور است، گفت: فرماندهان نیروی انتظامی متعهد، متدین و پایبند به ارزش‌ها هستند و این خود افتخار بزرگی است.

فرمانده انتظامی تویسرکان نیز عنوان شعار هفته ناجا سال جاری را « اقتدار پلیس در سایه مردم‌مداری، قانون‌مداری، روزآمدی» اعلام کرد و گفت: مردم‌مداری از شاخصه‌های مهم کار پلیس است که می‌تواند تعالی‌بخش کار پلیس باشد.

مظاهر کاظمی با اشاره به اینکه نظ‌م‌بخشی به همه امور در کشور به قانون بستگی دارد، تاکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان بازوی قدرتمند نیروهای مسلح باید قانونمندی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه پلیس باید در تحقق اهداف مأموریتی خود به فناوری و اطلاعات روز واقف باشد، اظهار کرد: 50 برنامه شاخص در هفته نیروی انتظامی در شهرستان تویسرکان در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و عقیدتی اجرا می‌شود.

در پایان داوود بیات به عنوان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی و محمد سوری به عنوان معاون عملیات پیشگیری حکم مسئولیتی خود را دریافت کردند و از سه نفر از کارکنان نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/89010/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول