اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کاشان:

فعالیت مجدد خانه پینگ‌پنگ کاشان آغاز می‌شود

مدیر آموزش و پرورش کاشان از آغاز فعالیت خانه پینگ‌پنگ کاشان خبر داد و گفت: تعطیلی موقت خانه پینگ‌پینگ کاشان به دلیل برطرف شدن برخی از نواقص در بخش‌های مختلف این پروژه بوده است.

فعالیت مجدد خانه پینگ‌پنگ کاشان آغاز می‌شود

حسین حنطه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: خانه پینگ‌پنگ کاشان بعد از مراسم افتتاحیه در خردادماه سال جاری به دلیل پاره‌ای از مشکلات و نواقصی ‌که در بخش‌های مختلف این پروژه وجود داشت، تعطیل شده بود که با رفع نواقص موجود تا پایان مهر ماه فعالیت خود را به طور مجدد آغاز می‌کند.

وی، گازکشی، زیرسازی و گچ‌کاری، نصب کولرها و شیشه پنجره‌ها، رفع نواقص اتصالات و پلاستر سقف، پوکه‌ریزی، سیمان‌کاری و ایزوگام را از جمله کمبودهای موجود این پروژه بعد از مراسم افتتاح ذکر کرد.

مدیر آموزش و پرورش کاشان، یادآور شد: زیرسازی و گچ‌کاری این پروژه تا زمان خشک شدن برای سفیدکاری نیاز به پروسه زمانی حدود 25 روزه داشت که بعد از خشک شدن زیرسازی گچ، عملیات سفیدکاری انجام شد و سالن در آستانه بهره‌برداری مجدد قرار گرفته است.

حنطه‌ای ادامه داد: طی مدت مرمت خانه پینگ‌پینگ کاشان محمد امین حنطه، برادران مقامی و...  با نصب میزهای پینگ‌پنگ، تمرینات آماده‌سازی خود را نیز انجام دادند که همین امر باعث شد برخی افراد تصور کنند خانه پینگ‌پینگ در اختیار تعدادی معدود از ورزشکاران این رشته قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان در ادامه از عقد توافقنامه بین تربیت بدنی آموزش و پرورش و رئیس هیئت پینگ‌پنگ شهرستان کاشان برای چگونگی نحوه استفاده ورزشکاران این رشته از خانه پینگ‌پنگ کاشان خبر داد و گفت: بر اساس این قرارداد ورزشکاران مبتدی رشته پینگ‌پنگ تمرینات خود را در سالن قدیمی هیئت پینگ‌پنگ کاشان در مجموعه ورزشی شهید ناصر فکری و بازیکنان غیر مبتدی تمرینات خود را در خانه پینگ‌پنگ کاشان پیگیری می‌کنند.

حنطه‌ای تصریح کرد: خانه پینگ‌پنگ به تربیت بدنی و هیئت پینگ‌پنگ کاشان واگذار می‌شود و تمامی فعالیت‌های ورزشکاران، زیر نظر مدیریت خانه پینگ‌پنگ کاشان انجام می‌شود.

به گفته وی، خانه پینگ‌پنگ کاشان به پنج میز مدرن این رشته تجهیز شده است که در مجموع برای این تعداد میز بیش از 200 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان در ادامه ابراز داشت: خانه پینگ‌پنگ کاشان در مجموعه ورزشی‌شهدای دانش‌آموز این شهرستان با 550 متر مربع مساحت شامل 450 متر مربع زیربنا و 100 متر مربع ساختمان اداری است که برای آن علاوه بر رختکن و سرویس‌های بهداشتی، جدیدترین تجهیزات و امکانات ورزشی ‌رشته پینگ‌پنگ از جمله میزهای درجه یک و برخوردار از استاندارد جهانی در نظر گرفته شده است.

حنطه‌ای افزود: برای اجرای خانه پینگ‌پنگ آموزش و پرورش کاشان بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از منابع مختلف به صورت خودجوش و 100 درصد امانی توسط مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشان تأمین شده که طی مدت شش ماه احداث و آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

نخستین سالن تخصصی پینگ‌پنگ کاشان با عنوان خانه پینگ‌پنگ شهرستان کاشان 20 خردادماه سال جاری با حضور احسان باقری دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ کشور، فرماندار کاشان، شهردار، دبیران و معاونان آموزش و پرورش و ورزشکاران پینگ‌پنگ کاشان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2406/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول