اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

نظم و انضباط جامعه با امنیت همه‌جانبه ایجاد می‌شود

امام جمعه شهر آبیک گفت: نظم و انضباط در صورتی در جامعه برقرار می‌شود که امنیت همه‌جانبه ایجاد شود چراکه در جامعه‌ای که در آن احساس امنیت فکری، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تربیتی نشود نمی‌تواند نظم و آرامش داشت.

نظم و انضباط جامعه با امنیت همه‌جانبه ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی صبح امروز در نشست نیروی انتظامی با روحانیون شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی، نیرویی است که نظم و انضباط را در جامعه ایجاد کرده و جامعه را از هرگونه تلاطم، آشفتگی و هرج و مرج حفظ می‌کند.

وی افزود: نظم و انضباط در صورتی در جامعه برقرار می‌شود که امنیت همه‌جانبه ایجاد شود چراکه در جامعه‌ای که در آن احساس امنیت فکری، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تربیتی نشود نمی‌تواند نظم و آرامش داشت.

امام جمعه شهر آبیک نظم و انضباط در جامعه را محصول امنیت همه‌جانبه از سوی نیروی انتظامی ذکر و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از نیروهای مسلح ارزشی و بسیار مهم نظام اسلامی است که امروز جایگاه والای آن در جامعه به همه نشان داده شده است.

موسوی ادامه داد: اگر نیروی انتظامی در هر گوشه‌ای از کشور فعال و وظیفه‌شناس باشد، سعادت و خوشبختی در آن مکان هم‌آغوش هم شده و مردم در آرامش کامل به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری نیروی انتظامی باید علاوه بر امین و مردمی بودن، اهل استدلال و بیان بودن سریع و به هنگام باشد تا زودتر به نتیجه لازم در عملیات‌ها دست یابد.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: در هیچ جای دنیا حتی کسانی که ادعا می‌کنند مهد تمدن هستند، امنیتی همانند ایران اسلامی ندارند که این امر به سبب زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی در جای جای کشور است.

موسوی اضافه کرد: امام علی (ع) هنگامی که در اثر ضربه ابن ملجم برسرمبارکشان در بستر بیماری قرار داشت، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) را مورد خطاب قرار داد و فرمودند که شما را به تقوای الهی سفارش و توصیه می‌کنم در زندگیتان نظم و انضباط داشته باشید که این فرمایش امام علی (ع) باید سرلوحه زندگی همه افراد جامعه قرار گیرد.

وی با تأکید بر حضور تمام روحانیون شهرستان آبیک در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه اذعان کرد: روحانیون باید در بین صفوف نماز جمعه حضور چشمگیر داشته باشند چراکه نماز جمعه نماز دینی، حکومتی و مردمی است.

امام جمعه شهر آبیک اضافه کرد: همان طور که علت محدثه انقلاب اسلامی روحانیون بودند علت بقای این انقلاب نیز روحانیون هستند چراکه هر زمانی که مشکلی در کشور ایجاد شده روحانیون در صف مقدم قرار داشته و دارند.

موسوی تصریح کرد: نماز جمعه از شئونات رهبری است و این حکم بلاواسطه یا مع‌الواسطه صادر می‌شود و امام جمعه منصوب می‌شود.

وی یادآور شد: انتظار یاری رساندن و مساعدت از همه مردم به ویژه روحانیون را در امور شهرستان آبیک دارم و از روحانیون درخواست می‌کنم از ارائه اطلاعات و آگاهی‌ها و علم روز خود به دفتر امام جمعه دریغ نورزند.

انتهای پیام/77006/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول