اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلپایگان:

تامین امنیت با مشارکت همگانی میسر می‌شود

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: تامین نظم و امنیت جامعه با مشارکت همگانی افراد اجتماع میسر خواهد شد.

تامین امنیت با مشارکت همگانی میسر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سرهنگ محمدعلی یوسلیانی صبح امروز در آیین صبحگاه دبیرستان دخترانه شاهد بیان کرد: امنیت و آرامشی که در کشور وجود دارد مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌های فرزندان این کشور است.

وی با بیان اینکه شهدای زیادی در دوران دفاع مقدس و در راه تامین نظم و امنیت جامعه و در راه مبارزه با اشرار به شهادت رسیده‌اند، تصریح کرد: دختران و زنان جامعه با حجاب خود می‌توانند ادامه دهنده راه شهدا باشند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

فرمانده انتظامی گلپایگان با تاکید بر اینکه تامین نظم و امنیت در جامعه با مشارکت همگانی افراد اجتماع میسر می‌شود، اظهار کرد: امنیت جامعه نیازمند مشارکت خانواده‌ها و همه آحاد مردم است و پلیس حافظ نظم  و امنیت عمومی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت پایدار جامعه با همکاری مردم و پلیس امکان پذیر می‌شود.

یوسلیانی گفت: نیروهای انتظامی در برخورد با معضلات اجتماعی، مجرمین و مزاحمان نوامیس مردم لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند و کوتاه نمی‌آیند.

وی به شعار امسال نیروی‌انتظامی نیز اشاره کرد و افزود: شعار امسال"اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روز آمدی" نام‌گذاری شده است و در سایه رعایت مقررات و قوانین است که آسایش و آرامش به خانواده‌ها هدیه می‌شود.

فرمانده انتظامی گلپایگان با تاکید بر اینکه تجهیزات لازم و فناوری روز در خدمت پلیس قرار دارد، یادآوری: پلیس فتا جمهوری اسلامی در فضای تولید اطلاعات در فضای مجازی و سایبری به جایی رسیده است که جزو رتبه‌های برتر دنیا قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران با استفاده از فناوری‌های و علوم جدید درخشش خوبی در همه عرصه‌ها دارد.

در پایان این آیین که معاون فرمانداری گلپایگان و جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند پیام مهر قرائت و زنگ نیروی انتظامی نواخته شد.

انتهای پیام/63014/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول