اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبیک خبر داد

ارتقای ضریب امنیت 4 روستای آبیک

بخشدار مرکزی شهرستان آبیک از ارتقای ضریب امنیتی چهار روستای این شهرستان با نصب دوربین‌های متعدد در این روستاها خبر داد.

ارتقای ضریب امنیت 4 روستای آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، مرتضی طاهرخانی ظهر امروز در جلسه گرامیداشت هفته نیروی انتظامی شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای افزایش امنیت، دو دوربین در جاده اصلی روستای زیاران و صمغ‌آباد نصب شده است.

وی افزود: نصب دوربین در روستاهای قشلاق و ناصرآباد به دلیل تردد زیاد خودروهای بین استانی و بین‌المللی از مسیر این روستاها در دستور کار قرار دارد که در چند روز آینده، این امر تحقق می‌یابد.

این مسئول ادامه داد: نصب دوربین‌ها در روستاها طی جلسه‌ای با دهیاران در دو هفته اخیر در دستور کار قرار گرفته است.

بخشدار مرکزی شهرستان آبیک ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: راست‌قامتان سبزپوش با بیداری، هوشیاری در راستای برقراری امنیت و آرامش مردم و جامعه گام برمی‌دارند.

طاهرخانی اضافه کرد: گرچه امروز جنگ نظامی نداریم ولی نیروهای انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در کشور جان خود را نثار مقام معظم رهبری، مردم و نظام می‌کنند.

وی تصریح کرد: بر همه لازم است همان گونه که نیروهای انتظامی تا آخرین قطره خون خود از نظام دفاع می‌کنند، ما نیز مدافع خون‌های ریخته شده شهدا باشیم.

این مسئول با اشاره به شهادت چند روز اخیر شهید رضا ایمانی یکی از سربازان تاکستانی که در درگیری با اشرار به شهادت رسیده بود، ادامه داد: مردم در مراسم تشییع پیکر این شهید عزیز چنان حضوری پررنگ و مخلصانه داشتند که انسان را به یاد تشییع شهدای دهه اول انقلاب می‌انداخت.

انتهای پیام/77006/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول