اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قشم:

تعامل خوبی بین مسئولان در قشم به وجود آمده است

امام جمعه قشم با بیان اینکه خدمات ارزشمند نیروی انتظامی مردم را امیدوار و دشمن را مایوس می‌کند، گفت: تعامل خوبی بین مسئولان این جزیره به وجود آمده است.

تعامل خوبی بین مسئولان در قشم به وجود آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار یکشنبه شب در نشستی پیرامون هفته ناجا اظهار داشت: هدف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حفظ تمامیت ارضی و مقدسات اسلام و جمهوری اسلامی است.

وی افزود: نیروی انتظامی هم در کنار سایر نیروها به حفظ این مقولات ارزشمند مشغول است و هم حافظ ارزش‌ها و ایران اسلامی است.

امام جمعه قشم خطاب به کارکنان نیروی انتظامی گفت: خدمات ارزشمند شما است که هم مردم را امیدوار و هم دشمن را مایوس می‌کند.

وی یادآور شد: دشمن ما به این نتیجه رسیده که ایران اسلامی یک کشور قدرتمند و پرافتخار در دنیا محسوب می‌شود.

جوکار ادامه داد: دشمن وقتی مشاهده کرد که رهبر، دولت و ملت با همدیگر یک‌دل و یک صدا برای رسیدن به هدف آرام نمی‌نشینند ناچار شدند دست دوستی و برادری دراز کنند.

خطیب جمعه قشم خاطرنشان کرد: دشمنان در طول 35 سال گذشته با انواع توطئه‌ها و فشارها و تحریم‌ها سعی کردند مردم ایران را از پای در بیاورند، ولی با تدابیر امام امت و رهبر فرزانه انقلاب، هوشیاری مردم و جانفشانی‌های نیروهای مسلح مانند نیروی انتظامی همه نقشه‌های آنها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به اینکه نباید دشمن را ضعیف شمرد، تاکید کرد: وجود تناقض در مواضع دشمنان در قبال ایران نشان می‌دهد که نباید به حرف‌های آنها چندان ارزش قائل شد، بلکه ملاک در تشخیص صداقت آنها باید عمل آنها باشد.

جوکار اظهار داشت: اگر دشمن می‌گوید گزینه نظامی روی میز است ما هم می گوییم که گزینه ایثار، جهاد، پایمردی و شهادت روی میز است، ملت ایران هم ملتی است جهادی و هم ملتی است که خود را آماده شهادت می‌داند.

وی ادامه داد: همان‌طور که حماسه سیاسی رقم خورد، با تعاملی که بین مسئولان شهرستان به وجود خواهد آمد امیدواریم شاهد بهبود وضعیت اقتصادی و تحقق حماسه اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/88001/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول