اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ناجا

صدور مجوز کسب و پیشه در قشم یک روزه می‌شود

مدیر امور اصناف منطقه آزاد قشم گفت: صدور مجوز کسب و پیشه در قشم یک روزه می‌شود.

صدور مجوز کسب و پیشه در قشم یک روزه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، هرمز امیری با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تأکید بر اهمیت شعار اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآوری، اظهار داشت: براساس ماده 11 مجموعه قوانین و مقررات مناطق آزاد و همچنین مواد 1، 2 و 3 بخش چگونگی اداره اماکن عمومی، تنها مرجع صادر‌کننده پروانه واحدهای صنفی در این منطقه، سازمان منطقه آزاد قشم است.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای ماده 88 قانون نظام صنفی، یادآور شد: مدیریت امور اصناف سازمان منطقه آزاد قشم براساس این ماده قانونی از کلیه دستگاه‌ها تقاضا دارد جهت اجرایی شدن این قانون و ساماندهی و برقراری نظم و انضباط در بازارها و مجتمع‌های تجاری قشم و درگهان با این مدیریت همکاری کنند.

مدیر امور اصناف منطقه آزاد قشم با تأکید بر همکاری نزدیک این مدیریت با اداره اماکن عمومی ناجا، پاسخگویی مناسب، صدور مجوزهای لازم کسب و پیشه، نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی و قیمت‌ها، رسیدگی به شکایات مردمی و تشکیل صنف‌های فعال را از جمله فعالیت‌های مدیریت امور اصناف منطقه آزاد قشم اعلام کرد.

امیری با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: مدیریت امور اصناف منطقه آزاد قشم به مناسبت بزرگداشت این هفته از تاریخ 13 تا 20 مهر ماه 92 مجوز کسب و پیشه، کارت مباشرت و کارت خدمتگزاری را با هماهنگی ادارات مربوطه در طول یک روز برای متقاضیان صادر می‌کند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت سامانه تلفن گویا اصناف به صورت شبانه‌روزی، متذکر شد: این سامانه با هدف تکریم حقوق مشتری و کنترل نحوه خدمات‌رسانی واحدهای صنفی به صورت شبانه‌روز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردم و میهمانان جزیره زیبای قشم است.

انتهای پیام/88001/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول