اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

تغییر کاربری ساختمان سابق صدور برگ سبز قشم

ساختمان سابق صدور برگ سبز در قشم به فروشگاه رفاه تغییر کاربری پیدا کرد.

تغییر کاربری ساختمان سابق صدور برگ سبز قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، شهردار قشم عصر امروز در حاشیه افتتاح فروشگاه رفاه شعبه شهدا بیان کرد: مساحت این فروشگاه 600 متر مربع است و از حدود 300 تنوع کالایی برخوردار است.

علی بازماندگان ادامه داد: در حدود 2.5 میلیارد تومان در راستای راه‌اندازی این فروشگاه با هدف رفاه شهروندان سرمایه‌گذاری شده است که میزان سرمایه‌گذاری شرکت رفاه در حدود 1.5 میلیارد تومان در این بخش برآورد می‌شود.

وی یادآور شد: به گفته مقام معظم رهبری، مردم عزیزمان حماسه سیاسی را خلق کردند و من فکر می‌کنم افتتاح این فروشگاه یکی از اقدامات در راستای حماسه اقتصادی است.

بازماندگان افزود: افتتاح این فروشگاه در جزیره قشم توسط مدیریت فروشگاه رفاه یک انگیزه ملی و یک عرق به خاک است و انها کمتر نگاه اقتصادی و سودآوری در این فروشگاه داشته‌اند.

وی عنوان کرد: موقعیت مکانی این فروشگاه یک موقعیتی مناسب است و به خاطر این که فروشگاه‌ها در منطقه دیگر شهر بودند، احساس شد که این مکان به فروشگاهی نیاز دارد تا بتوانیم به محلاتی که در این محدوده هستند، خدمات‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/88001/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول