اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی قشم تاکید کرد

لزوم برگزاری دوره‌های مشاوره‌ای خانواده در قشم/ زوج‌های جوان در اولویت

رئیس بهزیستی قشم بر لزوم برگزاری و توسعه دوره‌های مشاوره‌ای خانواده در این شهرستان تاکید کرد.

لزوم برگزاری دوره‌های مشاوره‌ای خانواده در قشم/ زوج‌های جوان در اولویت

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سیروس شمس‌اللهی پیش از ظهر امروز در نشستی در رابطه با فعالیت‌های بهزیستی در این جزیره، گفت: در حال حاضر و به مناسبت هفته دفاع مقدس اداره بهزیستی قشم به مدت هفت روز در نمایشگاه عکس دفاع مقدس برای زوج‌های جوان مشاوره دوره‌های مشاوره‌ای ارائه می‌دهد.

وی با تاکید بر لزوم توسعه و تعدد دوره‌های مشاوره‌ای در جامعه، افزود: بسیاری از افراد جامعه ایرانی همچنان از تاثیر مشاوره بر روند کیفی زندگی خانوادگی و شخصی خود بی‌اطلاع هستند.

این مسئول با تاکید بر تفاوت جریان مشاوره‌ای در قسمت خانوادگی و خصوصی با اختلالات روانی عنوان کرد: روانپزشکان با استفاده از داروها و درمان‌های خاص در رفع اختلالات روانی تاثیر گذاشته و مشاوران خانوادگی و شخصیتی با شیوه‌های مختلف مشاوره‌ای راهی نو و جدید در زندگی افراد باز می‌کنند.

شمس‌اللهی با اشاره به انواع خدمات مشاوره‌ای بهزیستی در بخش‌های مختلف برای مددجویان شهرستان گفت: خدمات مشاوره‌ای بهزیستی شهرستان شامل بخش‌های تحصیلی، خانوادگی، قبل از ازدواج می‌شود.

وی ادامه داد: زوج‌های جوان با استفاده از مشاوران متخصص و کارآمد با انواع راه‌های موثر در محکم شدن بنیان خانواده آشنا شده و برای رسیدن به تحکم خانوادگی با کمترین اختلاف و نا آرامی آشنا می‌شوند.

رئیس بهزیستی قشم به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس فرصتی مناسب برای آگاهی و اطلاع رسانی به جوانان و نوجوانانی است که هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند و تبیین ارزش‌های آن دوران حربه‌ای در مقابل ترفندهای دشمنان و موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی است.

شهرستان قشم که جزائری همانند هنگام، لارک و هرمز نیز در محدوه آن قرار دارد، دارای جمعیتی حدود 200 هزار نفر است.

مرکز این شهرستان که از چند جزیره تشکیل شده است، شهر قشم است.

انتهای پیام/88001/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول