اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

افزایش 120درصدی کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها

مدیر‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با شمارش کمک‌های مردمی تاکنون، میزان این کمک‌ها در سال ‌جاری نسبت به سال گذشته 120 درصد افزایش یافته است.

افزایش 120درصدی کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها

عبدالمجید فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: با شمارش کمک‌های مردمی تاکنون، میزان این کمک‌ها در سال ‌جاری نسبت به سال گذشته 120 درصد افزایش یافته است.

مدیر‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از تأسیس کمیته امداد یاری رساندن به محرومان و مستضعفان، و تلاش برای توانمندسازی و خودکفا کردن محرومان است.

وی افزود: کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان سعادت بزرگی است که نصیب ما شده و امید است بتوانیم گام‌های مؤثری در این راستا برداریم.

فرهادی ابراز داشت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد برگزاری جشن عاطفه‌ها با شروع سال تحصیلی با هدف کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند است.

وی نهادینه کردن فرهنگ احسان و کمک به هم‌نوع را در بین نوجوانان و نونهالان از مهم‌ترین اهداف جشن عاطفه‌ها دانست و تصریح کرد: وظیفه ما این است که فرصتی را برای شکوفا شدن استعدادهای دانش‌آموزان نیازمند این مرز و بوم فراهم کنیم تا همپای دیگر دانش‌آموزان به مدارج بالاتر علمی برسند.

وی با بیان اینکه این جشن هر ساله با مشارکت آموزش و پرورش، صدا و سیما، بسیج مستضعفین و با محوریت کمیته امداد برگزار می‌شود، بیان کرد: در مجموع 819 پایگاه ثابت و سیار و مدارس و مساجد و بسیج کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را برعهده داشتند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد مبلغ جمع‌آوری شده از این پایگاه‌ها را تاکنون، 3 میلیارد و 817 میلیون و 783 هزار ریال عنوان کرد و گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 120 درصد افزایش یافته است.

فرهادی ضمن تقدیر و تشکر از صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج، آحاد مردم و تمامی امدادگران، که با کمیته امداد در برگزاری هرچه باشکوه تر جشن عاطفه‌ها همکاری داشته‌اند، گفت: مردم خیر و نوع‌دوست استان با حضور پرشور خود در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها و با اهداء کمک‌های نقدی و جنسی خود ثابت کردند که نسبت به هم‌نوعان نیازمند خود بی‌تفاوت نیستند.  

وی با بیان اینکه روند جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مبالغ جمع‌آوری شده از مدارس به سرعت بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس توزیع و ارقام جمع‌آوری شده از دیگر پایگاه‌ها برای کمک به سایر دانش‌آموزان نیازمند با اولویت ایتام هزینه می‌شود. 

انتهای پیام/82009/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول