اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر:

دانشنامه استان بوشهر ماندگارترین فعالیت فرهنگی هنری است

رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: دانشنامه استان بوشهر یکی از ماندگارترین و مؤثرترین فعالیت‌های فرهنگی هنری در این استان است.

دانشنامه استان بوشهر ماندگارترین فعالیت فرهنگی هنری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین سیدزاده عصر امروز در نشست با کارکنان حوزه هنری و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، گزارشی از برنامه‌های حوزه هنری را ارائه و سیاست‌ها و برنامه‌های پیش‌رو را تبیین کرد.

وی پس از معرفی توانمندی‌ها و موفقیت‌های واحدهای مختلف این حوزه در سال‌های اخیر، «دانشنامه استان بوشهر» را یکی از ماندگارترین و موثرترین فعالیت‌های فرهنگی هنری در استان دانست و خواستار حمایتِ مسئولان شد.

در ادامه‌ این نشست؛ فرید میرشکار معاون فرهنگی حوزه هنری بوشهر نیز گفت: از خصوصیاتِ بارزِ آثار تولیدی حوزه همین بس که قابلیت در همه‌ عرصه‌ها را دارد.

میرشکار، حمایت ویژه‌ای را برای تکمیل و راه‌اندازیِ کتابخانه تخصصی فرهنگ و هنر که تاکنون بیش از 80 درصد کار آن به پایان رسیده، خواستار شد.

در ادامه این نشست، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز ضمن اظهار خرسندی از این نشست صمیمانه، سیاست‌های فرهنگی و دینی سازمان را تشریح و در خصوص چگونگی اجرایی شدن و تحقق هنر اسلامی، مطالبی را مطرح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا سروستانی با اشاره به توانمندی‌های حوزه هنری در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری، خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش کارشناسان حوزه هنری و پژوهشگران دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی شد.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول