اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج خبر داد

راه‌انداری شبکه‌های دیجیتال قلعه‌گنج تا 3 ماه آینده

فرماندار قلعه‌گنج گفت: تا سه ماه آینده شبکه دیجیتال شهرستان قلعه‌گنج فعال می‌شود.

راه‌انداری شبکه‌های دیجیتال قلعه‌گنج تا 3 ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی بعد از ظهر امروز در جمع شوراها و دهیاران این شهرستان، اظهار داشت: با تشکیل شرکت عمران دهیاری‌ها در دو بخش مرکزی و چاه‌دادخدا مسیر رشد و توسعه روستایی روشن و هموار شده است، اما نیاز به همکاری شوراها و دهیاری‌ها دارند.

وی افزود: این شرکت با خرید تجهیزات سنگین راهسازی این امکان را دارد تا در دورترین نقطه روستایی نسبت به توسعه و عمران و آبادانی اقدام کند.

فلاحی عنوان کرد: فصل مدارس آغاز شده و دانش‌آموزان و معلمان با فراغت از تعطیلات به مدارس برگشتند و شوراها باید بازوی محکمی برای مدیران مدارس باشند و در رشد و شکوفایی فرزندان خود به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی متذکر شد: در روستاهای حاشیه جازمرویان امکان تردد افاغنه وجود دارد با توجه به غیرقانونی بودن سکونت اتباع بیگانه در شهرستان و از طرف دیگر عدم رعایت مسائل بهداشتی توسط آنها امکان شیوع بیماری‌های واگیر وجود دارد و باید از تردد آنها جلوگیری و مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهید.

فلاحی تصریح کرد: سال‌های گذشته بسیاری از افراد روستایی برای ساخت مسکن روستایی تسهیلات دریافت کرده، اما نسبت به پرداخت اقساط خود کوتاهی می‌کنند و می‌طلبد شوراها در این زمینه کمک کنند تا همین بانک‌های محدود شهرستان هم بتوانند، خدمات خوبی را به مردم ارائه دهند.

وی به منابع ناپایدار انرژی اشاره کرد و گفت: مردم در استفاده از منابع انرژی هم باید آموزش ببینند که این وظیفه دهیاران و شوراها است و با مصرف بهینه و پرداخت به‌موقع قبوض آب و برق به ادارات کمک شود.

فرماندار قلعه‌گنج با بیان اینکه تا سه ماه آینده شبکه دیجیتال شهرستان قلعه‌گنج فعال می‌شود، گفت:

امسال با اختصاص اعتبار و کمک مردم می‌توانیم در پایان سال جشن رفع افت ولتاژ و بی‌برقی را برای روستاهای بالای 10 خانوار بگیریم.

وی در پایان یادآور شد: با افتتاح مجتمع‌های روستایی و آبرسانی به قلعه‌گنج مشکل بسیاری از روستاها در مرحله برطرف شدن است.

انتهای پیام/80004/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول