اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قلعه‌گنج:

شوراها و دهیاران نقش مهمی در امنیت روستاها دارند

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج گفت: شوراها و دهیاران نقش مهمی در امنیت روستاها دارند.

شوراها و دهیاران نقش مهمی در امنیت روستاها دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، کرامت پهلوان‌خسروی بعد از ظهر امروز به مناسبت هفته ناجا در جمع شوراهای اسلامی این شهرستان، اظهار داشت: دولت، مردم و پلیس سه ضلع تولید امنیت هستند برای ایجاد امنیت و رفاه در کشور اسلامی نباید متوسل به زور و اسلحه پلیس شویم، مردم و دولت باید این رفاه و امنیت را ایجاد کنند و در مرحله آخر پلیس وارد شود.

وی افزود: در گذشته‌ها بحث‌ها و اختلافات قومی و قبیله‌ای توسط سران طوایف و ریش‌سفیدان حل و فصل می‌شد، دادگاه، پلیس و پاسگاه هم نبود و این احترام باید برگردانده شود.

پهلوان‌خسروی بیان داشت: دهیاران و شوراها در تولید امنیت باید نقش عمده‌ای را انجام دهند و پلیس محله باشند و احساس مسئولیت کرده و در تأمین امنیت پیشقدم باشید.

وی عنوان کرد: قانون‌مداری و عمل به قانون باید در روستاها فرهنگ‌سازی شود، قانون‌گریزی راه‌حل مناسبی برای پیشبرد اهداف نیست.

پهلوان‌خسروی اذعان داشت: درست است که شبکه‌های صدا و سیما در منطقه جنوب کرمان با کیفیت نیستند، اما این دلیل نمی‌شود از تجهیزات ماهواره استفاده کنیم و این فرهنگ غلط را باید ریشه‌کن کرد.

وی گفت: مواد مخدر سنتی جای خود را به مواد مخدر صنعتی داده است و این یعنی دشمن به دنبال نفوذ در جوانان این مرز و بوم است در راه مبارزه با مواد مخدر همه باید کمک و همیار پلیس باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج خاطرنشان کرد: هر شورا و دهیار یک پایگاه پلیس و نیروی انتظامی در روستاها باشد و این موجب جلوگیری از مسائل و مشکلات اجتماعی می‌شود و ضریب امنیت مردم بالا می‌رود.

انتهای پیام/80004/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول