اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار ساجدی‌نیا صورت گرفت

بررسی مشکلات امنیتی بخش فشافویه

رئیس پلیس تهران بزرگ با حضور در بخش حسن‌آباد ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، مشکلات امنیتی این بخش را بررسی کرد.

بررسی مشکلات امنیتی بخش فشافویه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسین ساجدی‌نیا بعد از ظهر امروز و همزمان با هفته نیروی انتظامی به بخش فشافویه سفر کرد.

رئیس پلیس تهران بزرگ در بدو ورود به بخش فشافویه با همراهی مسئولان منطقه بر سر مزار شهدای گمنام حسن‌آباد حضور یاد و با قرائت فاتحه و نثار گل ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام و شهدا بار دیگر به مقام والای شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.

سردار ساجدی‌نیا همچنین با حضور در جمع مردم این بخش به عملکرد نیروی انتظامی در حراست از مرزهای ایران اسلامی اشاره کرد.

وی در ادامه بر رساندن نیروی انتظامی به مقصد ایده‌آل تأکید کرد.

حضور در کلانتری 176 حسن‌آباد برنامه دیگر سفر نیم‌روزه سردار ساجدی‌نیا بود.

رئیس پلیس تهران بزرگ پس از حضور در کلانتری 176 حسن آباد با برگزاری نشستی مشترک با مسئولان بخش، مشکلات امنیتی شهر و راهکارهای پیشگیری آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مسئولان منطقه در پایان این سفر با اهداء لوح یادبود از پرسنل سختکوش کلانتری 176 حسن‌آباد و سردار حسین ساجدی‌نیا به پاس زحمات و تلاش‌های ایشان و نیز هفته نیروی انتظامی تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

این گزارش حاکی است، محسن خانچرلی رئیس پلیس پیشگیری فاتب و جمعی از فرماندهان و مسئولان پلیس تهران بزرگ سردار ساجدی‌نیا را در این سفر همراهی کردند.

بررسی مشکلات محورهای مواصلاتی ری

نشست بررسی مشکلات راه‌های مواصلاتی شهرستان ری با حضور مسئولان استان تهران و شهرستان ری برگزار شد.

مجید صباغ‌زاده سرپرست مدیریت راهداری راه و شهرسازی استان تهران، امیر محبی معاون فنی عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری، جانشین پلیس راه ویژه غرب استان تهران، رئیس شورای اسلامی شهر حسن‌آباد، رؤسای پلیس راه اتوبان تهران ـ قم و جاده قدیم به‌همراه کریم رئوف بخشدار فشافویه به منظور برگزاری این نشست صمیمی در اداره راه و شهرسازی شهرستان ری که در عوارضی اتوبان تهران ـ قم واقع شده است حضور یافتند.

این گزارش حاکی است، در این نشست که به‌ منشور بررسی مشکلات محورهای مواصلاتی شهرستان ری تشکیل شد، ضمن تبادل نظر موارد و مشکلات مورد بحث قرار گرفت که طی آن سرپرست مدیریت راهداری راه و شهرسازی استان تهران در ارتباط با پیگیری و رفع موانع و مشکلات موجود قول مساعد داد.

انتهای پیام/2462/ک40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول