اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روانشناس بالینی:

تفاوت‌‌ها را به فرزندانمان آموزش دهیم

روانشناس بالینی گفت: ما باید به فرزندانمان تفاوت‌‌ها را یاد بدهیم، مهارت توانایی تحمل تفاوت‌ها نکته بسیار قابل توجهی است.

تفاوت‌‌ها را به فرزندانمان آموزش دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی بهرام‌نژاد پیش از ظهر امروز در همایش روز جهانی قلب با طرح موضوع ویژگی انسان سالم اظهار داشت: عوامل متعددی برای سلامت روان افراد مطرح می‌شود که بر روی بروز و جلوگیری از بیماری‌های عروقی نیز مؤثر هستند.

وی بیان داشت: رضایتمندی از زندگی، استقلال فردی و ایستادگی در برابر پیشامدها و وقایع روزانه از مواردی است که هر فرد سالم باید داشته باشد.

بهرام‌نژاد افزود: داشتن رابطه صمیمانه و دوستانه با دیگران علاوه بر اینکه موجب کاهش استرس فرد می‌شود از بروز بیماری‌های قلبی و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: یک فرد سالم، خود و دیگران را دوست دارد و از کمک کردن به افراد لذت می‌برد، بدترین درد در اجتماع، طردشدگی است، افرادی که به دیگران محبت می‌کنند، سالم هستند.

بهرام‌نژاد گفت: فرد سالم به ماهیت خود پی می‌برد و بد و خوب را قبول می‌کند، انسان‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و ما باید این مسئله را بپذیریم.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ابراز داشت: تفاوت افراد دلیلی بر برتری دیگر نیست، تفاوت‌ها امری طبیعی است و باید وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: ما باید به فرزندانمان تفاوت‌‌ها را یاد بدهیم و این مسئله را بپذیریم، مهارت توانایی تحمل تفاوت‌ها نکته بسیار قابل توجهی است.

بهرام‌نژاد افزود: از فرصت‌ها برای شاد بودن و دوری از نگرانی استفاده کنیم، شادی افکار مثبت را برای انسان می‌آورد و قدرت عملکرد بهتری به فرد می‌دهد.

انتهای پیام/80017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول