اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 3 هزار کتیبه طی هفته امامت و ولایت

خیابان‎های بیرجند به نام مولا علی (ع) مزین می‎شود

دبیر ستاد مردمی غدیر خراسان جنوبی گفت: با 3 هزار کتبیه در دهه ولایت و امامت میادین و خیابان‌های بیرجند به نام مولا علی (ع) مزین می‌شود.

خیابان‎های بیرجند به نام مولا علی (ع) مزین می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ابوالقاسم آرزومندان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: ستاد مردمی برای هم‌افزایی آمده است و برنامه‌های آن با مشارکت سازمان‌های مختلف انجام می‌شود.

وی با بیان این‎که تاکنون 350 ساعت برای برنامه‌های دهه ولایت و امامت برنامه‌ریزی شده است، افزود: این برنامه‌ها با همکاری ادارات اوقاف، بنیاد شهید، صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادها برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مردمی غدیر خراسان جنوبی تصریح کرد: در این راستا حدود شش جلسه پیش‌زمینه آمادگی برای غدیر در بخش‌های مختلف برگزار می‌‌شود.

آرزومندان برگزاری جلسه توجیهی برای مداحان و روحانیون، رانندگان تاکسی و اتوبوس، معاونان و مربیان پرورشی در آموزش و پرورش، روسای اتحادیه‌های صنفی و کسبه تاثیرگذار و روسای کارگاه‌ها را از جمله این جلسه‌ها عنوان کرد و گفت: هدف از این جلسه‌ها این است که برنامه‌ها مردمی شود.

وی گفت: در دهه ولایت و امامت میادین و خیابان‌های شهر با 3 هزار کتیبه تزئین می‌شود.

*رژه 100 تاکسی در خیابان‌های بیرجند

دبیر ستاد مردمی غدیر خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین نصب چند بالن مزین با نام مولا علی (ع)، نصب بنر برای همه اتوبوس‌ها و چند بنر بزرگ در سطح شهر از جمله فعالیت‎های دیگر این ستاد برای تزئین خیابان‌ها در این هفته است.

آرزومندان اضافه کرد: در نخستین روز این دهه رژه 100 تاکسی در خیابان‌های شهر پیش‌بینی شده است که بوق آغاز جشن را در این دهه به صدا درمی‌آورند.

وی برگزاری دو جشن با همکاری شهرداری و هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای خراسان جنوبی، اجرای دعای ندبه در صبح روز عید، حرکت کاروان شادی، برگزاری جشن اصناف به صورت ویژه در بازار بیرجند، مسابقه پیامکی و نورافشانی در شب غدیر را از جمله برنامه‌های ستاد مردمی با همکاری سازمان‌های گوناگون دانست.

دبیر ستاد مردمی غدیر خراسان جنوبی با بیان این‌که پیام غدیر پیام محبت است، تصریح کرد: در این راستا در طول هفته ولایت و امامت از بیماران بیمارستان‌ها عیادت می‌شود.

آرزومندان با اشاره به برنامه‌های این هفته برای بزرگداشت سادات یادآور شد: تقدیر از کارمندان سید در ادارات، پخش گردن‌آویز برای دانش‌آموزان سید در سطح مدارس و راهپیمایی سادات از جمله برنامه‌های این ستاد برای بزرگداشت سادات در این هفته است.

وی با بیان این‌که مهم‌ترین بخش برنامه‌هایی که انجام می‌شود در آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: طی این هفته مسابقات نقاشی، انشا‌نویسی و وبلاگ‌نویسی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69019/ز40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول