اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت دهه ولایت؛

نمایشگاه غدیر در فارسان برپا می‎شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت نمایشگاه غدیر در فارسان برپا می‎شود.

نمایشگاه غدیر در فارسان برپا می‎شود
عبدالمحمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: دهه ولایت، فرصت مغتنمی برای ترویج مفاهیم غدیر و ولایت در جامعه است که باید به نحو شایسته مورد استفاده قرار بگیرد.
وی دهه ولایت را نیازمند هماهنگی و مشارکت همه اقشار جامعه دانست و گفت: حادثه غدیر که از آن به عنوان اکمل دین نام برده می‌شود، سند روشن و محکم امامت و ولایت معصومین(ع) در پیش چشم روشن‌ بینان تاریخ است.
سعیدی با اشاره به برنامه‌های تدوین شده ویژه گرامیداشت دهه ولایت در این شهرستان، گفت: ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه ولایت و امامت در این شهرستان با برگزاری دعای عرفه در تمامی رده‎های تابعه این ناحیه آغاز می‎شود.
فرمانده سپاه ناحیه فارسان از اجرای بیش از 40 عنوان برنامه در سپاه ناحیه فارسان همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه غدیر، برپایی ایستگاه صلواتی، چاپ و انتشار بروشور و ویژه نامه، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری نشست‌های فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های تدوین شده در این دهه است.
وی سرکشی از خانواده شهدا را از دیگر این برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: عطر افشانی قبور شهدا، کوهپیمایی و مسابقه کتاب‌خوانی از دیگر برنامه‌های این دهه به‌شمار می‎رود.
سعیدی از برگزاری مراسم دعای توسل، اردوی زیارتی مشهد مقدس، قرائت مقاله پیرامون غدیر و ولایت در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: سرکشی از خانواده ایتام، برگزاری کلاس تفسیر نهج البلاغه و حضور بسیجیان به صورت سازمانی در نماز عبادی سیاسی جمعه از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه ولایت است.
وی تاکید کرد: بزرگداشت عید غدیر امری مهم و حیاتی است و همه مردم و مسئولان باید از تمام ظرفیت‌های خود در این راستا استفاده کنند.
فرمانده سپاه ناحیه فارسان با تاکید بر کیفی و پرمحتوا بودن برنامه‌های دهه غدیر، تصریح کرد: امامت و رهبری دینی و اسلامی یکی از نیاز‌های اساسی بشر برای رهایی از مشکلات است که می‌توان در دهه امامت به صورت جدی به این موضوع پرداخت.
وی خاطر‌نشان کرد: امروز اطاعت‌پذیری کامل و محض از ولایت فقیه رمز موفقیت کشور است که تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول