اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی:

رفع مسائل موجود با تغییر مدیریت امکانپذیر است

سرپرست کمیته امداد امام خمینی کشور با اشاره به وجود مسائل و مشکلات در کمیته امداد گفت: برای رفع این مسائل باید تغییر مدیریت داشته باشیم.

رفع مسائل موجود با تغییر مدیریت امکانپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین انواری ظهر امروز در نشست تخصصی مددکاران، مشاورین رفتاری و شغلی و مبلغین دینی کمیته امداد امام استان همدان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی در دوره‌های مختلفی که پشت سر گذاشته شیوه‌های مدیریتی مختلفی را تجربه کرده به طوری که هر فعالیت انجام شده منطبق با نیازهای زمان خود بوده است.

وی با بیان اینکه باید خود را شرایط جدید منطبق کرد گفت: کمیته امداد، سکویی ارزشمند و مقتدرانه برای خدمت به مردم است و الگوهایی که در این نهاد مشخص شده توانسته در بسیاری از کشورها تأثیرگذار باشد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی تصریح کرد: مبنای عملیات‌های این نهاد، نشأت گرفته از تعالیم دینی است و منطبق بودن این برنامه‌ها با فطرت انسان زمینه ثبات و ماندگاری اقدامات را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری مدیریت در اثربخشی فعالیت‌ها دارای اهمیت بوده خاطرنشان کرد: در نظام مدیریتی لازم است شرایط و بستر مناسب برای رفع مشکلات در نظر گرفته شود.

انواری در پایان با تأکید بر مدیریت در کشف استعدادها و پایدار کردن آنها در حوزه عمل افزود: هرآنچه که غیر از این امر انجام شود ممکن است ما را به نتیجه نرساند.

انتهای پیام/89017/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول