اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس خانه مطبوعات هرمزگان:

هویت بخشی فولاد هرمزگان به رسانه‌ها ارزشمند است

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان گفت: همانطور که فولاد هرمزگان به عنوان یک هویت ملی برای استان محسوب می‌شود، پدیده‌های فرهنگی به ویژه مطبوعات استان نیز از افتخارات و هویت آن هستند.

هویت بخشی فولاد هرمزگان به رسانه‌ها ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شیرزاد عزتی صبح امروز در دیدار با مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان با قدردانی از تعامل سازنده و منطقی شرکت فولاد هرمزگان با رسانه‌های استان اظهار داشت: نگاه مدیریت فولاد به رسانه و بحث اطلاع رسانی یک نگاه باز و کارشناسی شده است به طوریکه تمام معاونین بخش‌های مختلف در فرآیند اطلاع رسانی دخیل شده اند و از نگاه تک بعدی در فولاد پرهیز شده است که این امر سبب ایجاد حسی مثبت و خوشایند در مخاطب می‌شود.

وی با اشاره به نقش بسزای صنایع در رشد و توسعه یک منطقه خاطرنشان کرد: اگر در استانی کار و تولید نباشد بقیه پدیده‌ها نیز معنی و مفهومی ندارد و از توسعه بهره‌ای نخواهد برد.

عزتی با بیان اینکه فولاد هرمزگان برای هرمزگان و حتی کشور به عنوان ظرفیت فوق‌العاده محسوب می‌شود، ادامه داد: خانه مطبوعات استان نیز با تمام داشته‌ها و ظرفیت‌های خود در راه پیشرفت و توسعه این صنعت گام بر خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها به دلیل ماهیت فرهنگی از کارکردهای مختلفی برخوردارند و حمایت و پشتیبانی جامعه به ویژه از طرف صنایع بزرگ در توسعه و حرفه شدن رسانه مؤثر است.

مدیر عامل خانه مطبوعات هرمزگان نیز با تقدیر و تشکر از تعامل ارزنده و سازنده فولاد هرمزگان با رسانه‌ها گفت: فولاد هرمزگان پیشگام صنایع استان از نظر ارتباط با رسانه‌ها است که توانسته فضایی جدید در مورد تعامل با رسانه‌ها به عنوان نمایندگان جامعه برقرار کند.

فاطمه رکن الدینی افزود: استان هرمزگان ظرفیت بسیار بالایی به لحاظ رسانه ای دارد به گونه ای که سه روزنامه، 20 نشریه محلی، 10 نشریه تخصصی، 10 نمایندگی خبرگزاری و 60 نمایندگی روزنامه کشوری در استان فعال هستند و اغلب اخبار هرمزگان تیتر نخست خبرگزاری‌های مطرح کشور است.

وی ادامه داد: صنایع غرب استان هرمزگان به دلیل عدم تعامل با رسانه‌ها همیشه مورد انتقاد رسانه‌ها بوده اند که این دیدگاه خوشبختانه با تعامل خوب و سازنده فولاد هرمزگان اصلاح شد و امیدواریم این تعامل متقابل و سازنده پایدار بماند.

در ادامه این نشست مدیرعامل فولاد هرمزگان با بیان اینکه توسعه‌ای می‌تواند تاثیر گذار باشد که رو به جلو و پایدار باشد، گفت: با توجه به این مهم است که فولاد هرمزگان گام‌های توسعه‌ای خود را بر می دارد.

مرتضی آقاجانی افزود: فولاد هرمزگان به عنوان یک صنعت درحال توسعه مسئولیت اجتماعی خود می داند که به تمام ابعاد جامعه توجه نماید و زمینه توسعه همه جانبه آن را نیز به دنبال توسعه خود فراهم نماید.

وی تاکید کرد: سعی ما بر این است که که با حمایت از بخش‌های مختلف ،هرمزگان و شهر بندرعباس آنقدر رشد و توسعه همه جانبه پیدا کند که در هر نقطه آن بتوان زندگی راحتی داشت و از امکانات تفریحی و خدمات شهری بهره جست.

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در ایجاد توسعه خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان با انعکاس به موقع و صحیح اخبار سبب ایجاد یک برند برای فولاد هرمزگان و ارتقا جایگاه آن و از طرفی نیز سبب ایجاد شور و انگیزه در کارکنان شرکت شده اند.

آقاجانی تعامل سازنده با رسانه‌ها را از عوامل رشد و توسعه دانست و گفت: بسیار خرسندیم استراتژی که در فولاد هرمزگان به ویژه تعامل با رسانه‌ها وجود دارد، از نظر رسانه‌ها مثبت و ارزنده است و این مسئله مهم، هم افزایی و در نهایت رشد را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: فولاد هرمزگان به انتقادات سازنده رسانه‌ها با دید اصلاحی می‌نگرد نه تقابل و بیان پیشنهادات و انتقادات با بیان سازنده اثر مثبت دارد.

آقاجانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فولاد هرمزگان تا پایان سال به ظرفیت یک میلیون و 200 هزار تن دست خواهد یافت افزود: با استخدام نیروهای جدید در شرکت و همچنین افزایش ظرفیت تولید و ارتقا آموزش نیروهای انسانی به ظرفیت تولید 120 هزار تن در ماه دست خواهیم یافت. 

انتهای پیام/88001/خ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول