اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد

اعلام 4 نوع فرآورده غیرمجاز در خوزستان

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، چهار نوع فرآورده آرایشی، بهداشتی و خوراکی را غیرمجاز اعلام کرد.

اعلام 4 نوع فرآورده غیرمجاز در خوزستان

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: چهار نوع فرآورده آرایشی، بهداشتی و خوراکی غیرمجاز شامل سه دستمال کاغذی جعبه‌ای با نشان تجاری پامو و بیسکویت با نشان تجاری چیچال تولیدی شرکت شاد مهر جنوب را تقلبی، دارای پروانه جعلی و فاقد مجوز از وزارت بهداشت هستند.

سیمین فقهی با بیان اینکه این نوع فرآورده‌ها به صورت غیرمجاز و در سطح گسترده در بازار خوزستان توزیع شده است، افزود: این نوع محصولات به هیچ وجه مورد تائید وزارت بهداشت نیست.

وی ضمن توصیه به استفاده نکردن از این محصول، خاطرنشان کرد: این فرآورده‌ها به دلیل تقلبی و مشخص نبودن مواد و ترکیبات شیمیایی آن غیرمجاز و غیرقابل استفاده است و مصرف آن سلامتی را به خطر می‌اندازد.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده، موارد تخلف را به صورت تلفنی با شماره 1490 یا 2232352-0611 به واحد رسیدگی و پیگیری به شکایات معاونت غذا و داروی خوزستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/72001/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول