اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

اعتبارات بهداشت و درمان آبادان به مرکز استان سرازیر می‌شود

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد: متاسفانه اعتبارات بهداشت و درمان آبادان به مرکز استان سرازیر می‌شود.

اعتبارات بهداشت و درمان آبادان به مرکز استان سرازیر می‌شود

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: وضعیت بهداشت و درمان این منطقه قابل قیاس با گذشته نیست و مردم در این زمینه با مشکلات ریز و درشتی رو به رو هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به دانشکده علوم پزشکی ارتقا یافته است و زیرمجموعه‌های آن شهرستان‌های جنوب هستند باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد و اعتبارات ویژه‌ای دریافت کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه اعتبارات بهداشت و درمان آبادان به مرکز استان سرازیر می‌شود تصریح کرد: در این خصوص شکایات متعددی را انجام داده‌ و خواستار انتقال اعتبارات این شهرستان به استان شده‌ام.

وی همچنین عنوان کرد: امروز متاسفانه شاهد آن هستیم که نزدیک به 20 سال است بیمارستان اروندکنار در فقر درمانی و بهداشتی به سر می‌برد و از امکانات اولیه پزشکی محروم است.

*به دستگاه‌های نظارتی شکایت می‌کنم

انصاری با اشاره به اینکه قصد دارم نامه‌ای به دستگاه‌های نظارتی کشوری ارسال کنم تا اعتبارات از دست رفته بخش بهداشت و درمان آبادان را پیگیری کنند گفت: این کار جنایت است و اگر هم به کسی حرفی بزنیم به آنها برمی خورد.

وی اظهار کرد: از مسئولان دانشکده هم انتظار داریم این موضوع را پیگیری کنند تا با کمک هم بتوان برای رفع این مشکلات اقدام کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: این منطقه به دلیل درگیر شدن با جنگ هشت ساله تحمیلی هنوز نتوانسته است به زیرساخت‌های قبلی‌اش دست پیدا کند در همین راستا مسئولان ملی باید در این خصوص کمک و تعاملی بیشتر کنند.

انتهای پیام/72001/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول