اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان مطرح کرد

شبکه بهداشت و درمان ایران کیفی‌ترین شبکه در خاورمیانه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شبکه بهداشت و درمان ایران کیفی‌ترین نظام در کشور و پیشرفته‌ترین شبکه در خاورمیانه است.

شبکه بهداشت و درمان ایران کیفی‌ترین شبکه در خاورمیانه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حبیب‌الله موسوی‌بهار ظهر امروز در مراسم تقدیر از بهورزان نمونه کشوری و استانی شهرستان همدان ضمن تقدیر از بهورزان نمونه شهرستان همدان اظهار کرد: شبکه بهداشتی و درمانی ایران یک مجموعه پیشرفته‌ در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه در بحث زیباسازی مراکز درمانی نیز باید توجه بیشتری داشته باشیم، گفت: مراجعین به خدمات بهداشتی و درمانی افراد عادی هستند که به ظاهر امر نیز توجه دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ظاهر بیمارستان اکباتان را دارای اشکال دانست و افزود: با وجود خدمات شایسته در این مرکز در بحث کیفیت خدمات، متأسفانه ظاهر بیمارستان دارای چهره‌ زشتی است.

 

وی گفت: باید با توجه به سرمایه‌های کشور در بحث نگهداری از بیمارستان و فضای آن نیز توجه بیشتری داشته باشیم.

موسوی‌بهار با اشاره به شبکه نظام بهداشتی به عنوان پایه و اساس سلامت در ایران افزود: بهورزان باید برای بیماران ارزش و احترام بیشتری قائل باشند زیرا این جریان باعث ارتقای اعتبار آنها خواهد شد.

وی خواستار توجه ویژه به امر سلامتی مادران و کودکان شد و بر لزوم توجه به این مهم تأکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به فشار اقتصادی و سیاسی اخیر دشمنان در راستای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش بهورزان را در شکوفایی این نظام و نابودی دشمنان مهم دانست و افزود: اگر امروز شاهد موفقیت جراحان و پزشکان در عرصه فعالیت آنها هستیم نتیجه تحول بهداشت و درمان و از جمله ریشه در بهورزی است.

انتهای پیام /89026/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول