اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا توسط فرمانده انتظامی شیراز صورت می‌گیرد

پاسخگویی چهره به چهره به شیرازی‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز فردا دوشنبه در دفتر نظارت همگانی (197) این شهر حضور می‌یابد و پاسخگوی مسائل و مشکلات شهروندان می‌شود.

پاسخگویی چهره به چهره به شیرازی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه فردا دوشنبه روز سوم هفته ناجا با عنوان «اعتماد، مشارکت و پاسخگویی» نامگذاری شده است اظهار داشت: برنامه‌هایی متناسب با شعار این روز برنامه‌ریزی شده است که به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

فریبا استواری ادامه داد: برگزاری همایش فرهنگ یاران ترافیک و راهوران محله، اجرای رزمایش یگان ویژه، حضور مسئولان انتظامی فارس در دفتر نظارت همگانی (197)، حضور مسئولان انتظامی فارس در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، برپایی نمایشگاه تخصصی ترافیک ثابت و تجلیل از کارکنان و خانواده‌های آنان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این روز است.‌

معاون اجتماعی انتظامی فارس بیان کرد: فردا دوشنبه مصادف با سومین روز از هفته ناجا بهادر اسماعیلی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در دفتر نظارت همگانی (197) حضور می‌یابد و پاسخگوی مسائل و مشکلات شهروندان می‌شود.

استواری افزود: این دیدار از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر صورت می‌گیرد و شهروندان می‌توانند با شماره تلفن 197 تماس گرفته و یا با مراجعه به چهار راه سینما سعدی، خیابان شوریده شیرازی، دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی فارس (197) مشکلات خود را به صورت حضوری مطرح کنند.

انتهای پیام/2448/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول