اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

توزیع 11 هزار قطعه جوجه در مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع 11 هزار قطعه جوجه 45 روزه نیمچه در دو مرحله بین روستاییان در سطح استان خبر داد.

توزیع 11 هزار قطعه جوجه در مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد

رضا رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از توزیع 11 هزار قطعه جوجه 45 روزه نیمچه در دو مرحله بین روستاییان در سطح استان خبر داد.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مرحله اول 7 هزار قطعه و در مرحله دوم 4 هزار قطعه جوجه بین روستاییان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

وی گفت: این جوجه‌ها واکسینه شده و با تایید و نظارت سازمان دامپزشکی در سطح استان توزیع شد‌ه که گوشتی و تخم‌گذار هستند. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از اجرای این طرح را تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و کمک به تولیدات داخلی در سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی دانست و تصریح کرد: این اقدام در راستای تحقق اهداف بسیج سازندگی در اقتصاد مقاومتی و با هدف کمک به روستائیان در جهت پیشبرد مسائل اقتصادی صورت گرفته است.

وی استقبال خانواده های روستایی را از این طرح خوب توصیف کرد و گفت: سازمان بسیج سازندگی می‌کوشد در این خصوص اقدامات خود را هر چه بیشتر و بهتر انجام دهد.

رنجبر افزود: بسیج سازندگی در جهت آبادانی و عمران روستاها و مناطق محروم با همکاری خود اهالی فعالیت می‌‌کند و تاکنون نیز کارهای فراوان عمرانی و عام‏‌المنفعه انجام داده است که امیدواریم با مشارکت خوب مردم ادامه پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان با اشاره به سال حماسه اقتصادی و نقش اقتصاد مقاومتی در توسعه و تعالی کشور خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی نقشه راه ‌پیشرفت کشور است و با به ‌کارگیری آن می‌توان به اوج قدرت اقتصادی در جهان رسید.

رنجبر نقش مردم را در خلق حماسه اقتصادی مدنظر رهبر فرزانه انقلاب بسیار مهم خواند و افزود: نقش مردم در همه عرصه‌های نظامی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و دوران طلایی دفاع مقدس از اهمیت والایی برخوردار بود‌ه و خواهد بود.

وی ابراز داشت: نقش مردم یا مردمی کردن اقتصاد این موضوع را به ما یادآوری می‌کند که هرگاه ما در هر کدام از عرصه‌های کشور مردم را در تکیه‌گاه‌ و رأس کار قرار داده‌ایم موفق عمل کرده‌ایم.

سرهنگ رنجبر ضرورت توسعه و رونق اقتصادی، کشاورزی به ویژه توسعه جذب گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد را با توجه به ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در این راستا از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ما تنها با تکیه بر اصل اقتصاد مقاومتی است که می‌توانیم تحریم‌های دشمن را خنثی کرده و یا آثار آن را به حداقل برسانیم که در این رابطه امیدواریم دولت جدید بتواند در برنامه‌ریزی‌های خود موفق عمل کند تا شاهد رشد توسعه اقتصادی و رونق تولید در کشور باشیم.

رنجبر با تأکید بر اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی گفت: اکنون وقت حماسه اقتصادی با همکاری و همراهی آحاد جامعه و مسئولان است و باید همه کمک کنیم تا حماسه اقتصادی نیز مانند حماسه سیاسی محقق شود.

وی تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی راه تحقق حماسه اقتصادی در کشور است و باید مسئولان و مردم با شناخت مشکلات اقتصادی، در برطرف کردن آن با توجه به شرایط کشور و امکانات موجود تلاش کنند.

بسیج به عنوان بازوی اصلی انقلاب در تمام صحنه‌ها از جمله سازندگی کشور پیشتاز است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی نیز تصریح کرد: احداث 9 مصلی در سطح شهرهای استان، احداث کانال‌های آبیاری، خانه عالم، کتابخانه و مساجد بخشی از پروژه‌هایی است که توسط بسیج سازندگی اجرا شده و یا در حال اجرا هستند.

وی به اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: بازسازی، زیباسازی و تعمیرات مدارس، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، اجرای طرح حلقه‌های صالحین در مقابل جنگ نرم دشمنان، فعالیت در عرصه کشاورزی و منابع طبیعی و ده‌ها برنامه دیگر از فعالیت‌های شرکت‌کنندگان در اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی است که با انجام این فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی شادابی و نشاط را به روستاها هدیه می‌کنند.

وی نقش نیروی مقاومت بسیج را در پیشرفت جامعه بی‌بدیل دانست و عنوان کرد: بسیج به عنوان بازوی اصلی انقلاب در تمامی صحنه‌ها از جمله سازندگی کشور پیشتاز بوده‌ است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی حضور جوانان و نوجوانان را در طرح‌های بسیج سازندگی در جهت رشد و بالندگی کشور بسیار چشمگیر توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد با همت جوانان این سرزمین شاهد توسعه و تعالی کشور در عرصه‌های مهم در صحنه‌های جهانی و بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/82009/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول