اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش خواستار شد

تبدیل روستای بند محمد عبدالله به ناحیه صنعتی خرما

امام جمعه آبپخش خواستار تبدیل روستای بند محمد عبدالله به ناحیه صنعتی خرما شد.

تبدیل روستای بند محمد عبدالله به ناحیه صنعتی خرما

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام خداداد رضایی شامگاه شنبه در آئین آغاز به‌کار پروژه آب‌رسانی به روستای بند محمد عبدالله اظهار داشت: خدمت به مردم و توجه به دغدغه‌های ایشان موضوع مهمی است که همه مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

وی افزود: رفع محرومیت در مناطق روستایی و ایجاد امکانات برابر با مناطق شهری در این مناطق مساله مهمی است که باید به آن توجه شود.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر کمبود امکانات در برخی از مناطق روستایی سبب مهاجرت مردم این مناطق به شهرها شده است و توسعه امکانات و زیرساخت‌ها در مناطق شهری زمینه‌ساز مهاجرت معکوس در این مناطق می‌شود.

رضایی بیان داشت: روستاها نقش بسیار مهمی در تولید دارند و باید امکانات لازم برای حضور روستاییان در روستاها فراهم باشد تا بتوانند به این روند تولید خود به‌ویژه در بخش‌های کشاورزی و دامداری ادامه دهند.

وی با اشاره به استعدادها و توانمندی‌های روستای بند محمد عبدالله اضافه کرد: روستای بندمحمد عبدالله آبپخش نقش مهمی در تولید محصولات زراعی، گندم و محصولات دامی دارد و همه مسئولان باید همت و تلاش کنند تا مشکلات آنها رفع شود.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به شرایط ویژه این منطقه روستایی ایجاد ناحیه صنعتی و یا شهرک صنعتی در این منطقه ضروری است و امیدواریم مسئولان استان به این امر توجه کنند.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: از استاندار بوشهر، نماینده محترم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرستان و بخش که تلاش زیادی در راستای رفع محرومیت‌های این روستا داشته‌اند، قدردانی و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول