اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی:

اسکوچیچ به شرط کسب 6 امتیاز در ملوان می‌ماند

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: طبق نظر هیئت مدیره باشگاه ملوان، دراگان اسکوچیچ تا پایان نیم فصل به کارش ادامه می‌دهد مشروط بر اینکه از چهار بازی آینده 6 امتیاز کسب کند.

اسکوچیچ به شرط کسب 6 امتیاز در ملوان می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، صادق درودگر عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه منطقه آزاد انزلی باید دیون خود به ملوان را بپردازد، اظهار کرد: باشگاه ملوان هیچ بدهی مربوط به دوران بنده ندارد.

وی ادامه داد: امسال هدایتی باید یک‌میلیارد تومان پرداخت می‌کرد که از این مبلغ 300 میلیون را داده و 700 میلیون تومان باقی‌مانده است ضمن اینکه 8 میلیارد ریال بدهی منطقه آزاد را پرداخت کرده‌ام.

مدیر عامل باشگاه ملوان انزلی عملکرد این تیم از نگاه مردم را رضایت‌بخش ندانست و گفت: بنده هم راضی نیستم و باید فکری برای برطرف شدن مشکلات تیم شود و نسبت به آینده ملوان امیدوار هستم.

وی، نگاه تبعیض‌آمیز به ملوان نسبت به دیگر باشگاه‌ها را از مشکلات خواند و افزود: این نگاه در هنگام کسر امتیاز، تذکر به مربی به دلیل حاضر نشدن در مصاحبه مطبوعاتی و حمایت‌های مادی خود را نشان می‌دهد.

درودگر، ایجاد شرایط مناسب روحی و توجه به مطالبات مردم را مورد تأکید دولت قرار داد و یادآور شد: در اصفهان، تبریز، خوزستان و شیراز این کمک‌ها توسط بخش‌های دولتی و خصوصی به تیم‌های شهرشان انجام می‌شود.

وی درباره ادامه همکاری با اسکوچیچ خاطرنشان کرد: در جلسه هیئت مدیره با غیبت دو نفر و حضور سرمربی، صحبت‌هایی انجام شد و اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند دراگان اسکوچیچ تا پایان نیم فصل به کارش ادامه دهد مشروط بر اینکه از چهار بازی آینده 6 امتیاز کسب کند.

مدیر عامل باشگاه باشگاه ملوان، درباره قرارداد بازیکنان تصریح کرد: امسال حدود 25 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخته‌ایم و در صورت تأمین 4 میلیارد تومان دیگر، تمام هزینه‌ها را می‌پردازیم.

وی، فراهم شدن زیرساخت‌های واقعی ملوان را مهم خواند و متذکر شد: اگر می‌خواهیم تیم واقعی ملوان را شاهد باشیم نیاز به کار کردن برای زیرساخت‌هایی خود داریم.

درودگر، خواستار کمک مالی 45 میلیارد ریال از طرف دولت به باشگاه ملوان انزلی شد.

وی درباره نحوه نقل و انتقالات صورت گرفته در ملوان، خاطرنشان کرد: تمام بازیکنانی که رفتند با بنده مسئله مادی داشتند و بازیکن نیز به آینده خود فکر می‌کند و مسئله مالی موضوع مهمی است.

انتهای پیام/84002/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول