اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع فولاد خوزستان:

صدرنشینی کارمان را سخت‌تر کرده است/مقابل ملوان کار آسانی نداریم‌

مدافع فولاد خوزستان گفت: با توجه به اینکه ملوان در خانه بازی می‌کند و از امتیاز تماشاگر برخوردار است قطعا کار آسانی نخواهیم داشت اما امیدوارم با دست پر به خانه برگردیم.

صدرنشینی کارمان را سخت‌تر کرده است/مقابل ملوان کار آسانی نداریم‌

عبدالله کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: درست است که حریف در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده است اما دلیل بر آن نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی پیش رو خواهیم داشت.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ملوان در خانه بازی می‌کند و از امتیاز تماشاگر برخوردار است قطعا کار آسانی نخواهیم داشت. امیدوارم با دست پر به خانه برگردیم. مدافع فولاد خوزستان گفت: ملوان حریفی زخمی و بسیار خطرناک بوده پس نباید مقابل این تیم بی‌گداب به آب بزنیم.

وی ادامه داد: ما چون صدرنشین لیگ هستیم همه تیم‌ها به شکل دیگری به ما نگاه می‌کنند و تلاش می‌کنند با برد ما از بحران خارج شوند و این کار ما را سخت‌تر کرده است. کرمی افزود: هدف ما قهرمانی در مسابقات لیگ بوده لذا تمام بازی‌ها را به یک شکل نگاه کرده و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم. وی عنوان کرد: از همه لحاظ شرایط یک تیم قهرمان را داریم و با انگیزه‌ای که در بازیکنان تیم وجود دارد این امر دور از دسترس نیست.

مدافع تیم فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: رمز موفقیت تیم ما اتحاد و همدلی بین بازیکنان در تمرینات و اجرای برنامه‌های کادر فنی است و مطمئن باشید روز به روز عملکرد ما بهتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس در اهواز دیدار بین دو تیم ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ بر‌تر روز جمعه 5 مهرماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌72015/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول