اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال بانوان آینده‎سازان میهن:

ملوان صدر جدولی را شکست می‎دهیم/ تا دو روز دیگر نیاز به 30 میلیون تومان داریم

سرپرست تیم فوتبال بانوان آینده‎سازان میهن گفت: تا دو روز دیگر نیاز به 30 میلیون تومان پول داریم تا بتوانیم به عنوان نماینده ایران در رقابت‎های جهانی دانشجویان بلژیک شرکت کنیم.

ملوان صدر جدولی را شکست می‎دهیم/ تا دو روز دیگر نیاز به 30 میلیون تومان داریم

زهرا شمس امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تا دو روز دیگر زمان داریم پول مورد نیاز خود را که در حدود 30 میلیون تومان است فراهم کرده و به رقابت‎های جهانی دانشجویان که از 21 تا 29 مهرماه در بلژیک برگزار می‎شود، اعزام شویم.

وی با اشاره به تیم فوتبال بانوان بم که قرار بود در این مسابقات شرکت کند، تصریح کرد: این تیم اعلام کرده، 20 میلیون تومان به خاطر قهرمانی سال گذشته باید بپردازید تا به رقابت‎های بلژیک برویم که فدراسیون هم با این درخواست تیم بمی مخالفت کرده و گفته اگر بنا به دادن این مبلغ بود این پول را در اختیار تیم اصفهان قرار می‎دادیم که تمام کارهایشان را انجام داده و تنها پول ندارند.

سرپرست تیم فوتبال آینده‎سازان میهن تاکید کرد: اطمینان داشته باشید تیم بم به هر طریقی که شده در رقابت‎های جهانی دانشجویان بلژیک شرکت می‎کند.

وی ادامه داد: شهرداری بم به ورزش و تیم خود رسیدگی می‎کند و خانم جعفری که همه کاره این تیم است هر بازیکنی را که تیم‎های دیگر قصد داشته باشند با آن قرارداد ببندند را با پیشنهاد مبالغ بالاتر به تیم خود می‎برد.

سرپرست تیم فوتبال آینده‎سازان میهن اضافه کرد: با انجام سه بازی و سه برد در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال بانوان قرار داریم و بازی بسیار حساسی با تیم صدر جدولی ملوان در اصفهان داریم.

وی گفت: خودمان را برای پیروزی در این دیدار آماده کرده‎ایم و برای کسب سه امتیاز این دیدار به میدان می‎رویم.

انتهای پیام/63020/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول