اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرکی:

پیروزی حق ما بود / از شکست ملوان خوشحال نیستم

سرمربی فولاد خوزستان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و پیروزی حق ما بود.

پیروزی حق ما بود / از شکست ملوان خوشحال نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، حسین فرکی عصر امروز پس از پیروزی تیمش در مقابل ملوان در نشست خبری، اظهار کرد: امروز یک بازی خوب از طرف هر دو تیم را شاهد بودیم.

وی افزود: پیش‌بینی ما این بود که ملوان تحت هیچ شرایطی ضد فوتبال بازی نمی‌کند به ویژه اینکه آنها در خانه خود بازی می‌کردند و نیاز به بازی تهاجمی برای رسیدن به پیروزی داشتند.

سرمربی فولاد ادامه داد: برای این بازی برنامه خاصی داشتیم و نیمه نخست و دوم را به دو بخش تقسیم کردیم و برای آن برنامه داشتیم.

وی با ابراز رضایت از نحوه بازی شاگردانش، گفت: در مجموع بسیار تلاش کردیم تا بتوانیم نبض بازی را در اختیار بگیریم و در نیمه نخست توانستیم بازی را صفر‌ـصفر مساوی کنیم و موفق بودیم.

فرکی تصریح کرد: با توجه به شناختی که از بازی‌های قبلی داشتیم می‌دانستیم که مشکل ما یک گل است که در نیمه دوم به آن دست پیدا کردیم.

وی درباره بازی تیمش در نیمه دوم گفت: در این نیمه ابتدا یک گل را به ثمر رساندیم تا فاز حمله‌ای تیم خود را به ثمر برسانیم و پس از آن با اقدام‌های ترکیبی توانستیم در اواخر بازی کار خوب تیمی در بخش دفاعی را نیز به انجام برسانیم.

این سرمربی با بیان اینکه برای ماندن در صدر جدول نیازمند سه امتیاز بودیم، خاطرنشان کرد: از بابت این پیروزی خوشحالم اما برای ملوان خوشحال نیستم.

وی به باخت ملوان اشاره کرد و متذکر شد: قشنگی فوتبال به این است که تیم برتر باشد اما با بدشانسی نتواند نتیجه بگیرد اما تصور نمی‌کنم امروز چنین چیزی اتفاق افتاده باشد زیرا اعتقاد دارم ما بازی خوبی انجام دادیم و پیروزی حق ما بود.

انتهای پیام/84001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول