اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل خبر داد

افزایش 33 درصدی مساعدت‌های حامیان به ایتام

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: ما در نیمه اول امسال شاهد افزایش 33 درصدی مساعدت‌های حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل بودیم.

افزایش 33 درصدی مساعدت‌های حامیان به ایتام

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در جلسه اعضای مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون مساعدت‌های حامیان طرح اکرام به ایتام تحت حمایت نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 33 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در طول این مدت حامیان طرح اکرام بیش از پنج میلیارد و 710 میلیون ریال به صورت نقدی و جنسی به فرزندان معنوی خود مساعدت کرده‌اند.

قدیمی با اشاره به اینکه حامیان افزون بر پنج میلیارد و 270 میلیون ریال به صورت نقدی به حساب ایتام تحت تکفل خود واریز کرده‌اند، افزود: همچنین بالغ بر 440 میلیون ریال به صورت جنسی به فرزندان معنوی خود مساعدت کرده‌اند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با اعلام اینکه یک‌هزار و 335 یتیم تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل هستند، خاطر نشان کرد: تعداد شش هزار و 440 حامی از ایتام تحت پوشش این نهاد حمایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: حامیان طرح اکرام علاوه بر پرداخت سرانه‌ نقدی که به صورت ماهیانه به حساب ایتام واریز می‌کنند در زمینه‌های ساخت و تعمیر مسکن، کمک هزینه‌های تحصیلی، درمانی، تهیه‌ جهیزیه، خرید لوازم خانگی و... نیز به خانواده‌های آنان کمک و یاری می‌رسانند.

 

پرداخت 16 میلیون ریال صدقه در نمین

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان نمین نیز از پرداخت افزون بر 164 میلیون ریال صدقه توسط مردم نیک‌اندیش این شهرستان طی شهریورماه سال‌جاری خبر داد.

پرویز قاسم‌نژاد با اعلام اینکه بیشترین صدقات از صندوق‌های کوچک مستقر در منازل شهروندان نمین جمع‌آوری شده است، گفت: مردم نیکوکار این شهرستان نزدیک به 125 میلیون ریال به صندوق‌های کوچک مستقر در منازل خود واریز کرده‌اند.

وی افزود: همچنین مردم نوعدوست شهرستان نمین بیش از 36 میلیون ریال به صندوق‌های بزرگ صدقات نصب شده در معابر و میادین شهر پرداخت کرده‌اند.

قاسم‌نژاد اظهار داشت: مردم خیر این شهرستان بالغ بر سه میلیون و 440 هزار ریال صدقه نیز به صورت موردی و برای رفع نیازهای اساسی خانواده‌های تحت حمایت پرداخت کرده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: صدقات جمع‌آوری شده در زمینه‌های مختلف درمان بیماران نیازمند، کمک به احداث و یا تکمیل منازل مسکونی خانواده‌های نیازمند، رسیدگی به امور فرهنگی و آموزش خانواده‌ها و تحصیل دانش‌آموزان، تأمین جهیزیه و کمک هزینه‌ ازدواج، کمک به در راه ماندگان و... هزینه می‌شود.

انتهای پیام/62001/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول