اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:

تشکیل فراکسیون حامیان دولت ضرورتی ندارد

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل فراکسیون حامیان دولت در مجلس نشان دهنده این است که نمایندگان مجلس خود را گوش به زنگ دولت می‌دانند نه مردم.

تشکیل فراکسیون حامیان دولت ضرورتی ندارد

محمد علیپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در ارومیه اظهار داشت: وجود دو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و اصولگرایان در مجلس کافی است و نیازی به تشکیل فراکسیون حامیان دولت نیست چرا که با این کار ما به عینه اعلام می‌کنیم که تمام طرح‌های دولت را بی چون و چرا می‌پذیریم.

وی ادامه داد: در چنین وضعیتی قبول چنین طرح‌هایی توهین به مجلس و نمایندگان آن محسوب می‌شود.

وی با بیان این مطلب که موافقان این طرح تنها تعداد معدودی از نمایندگان هستند، افزود: این افراد گروهی هستند که با اصلاح طلبان آمده‌اند که زیاده خواهی می‌کنند و از واقعیت ماجرا غافل هستند.

علیپور گفت: مجلس از 18 نماینده پیشنهادی دولت، به 15 نفر آن رای اعتماد داد و بنا بر توصیه‌های مقام معظم رهبری دولت با مجلس باید همراه باشد.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که صلاح مملکت را نمایندگان مجلس تعیین می‌کنند و اگر به ضرر مملکت طرحی را تصویب کنیم در حقیقت از اعتماد مردم در قبال خود سوء‌ استفاده کرده‌ایم، تصریح کرد: با تصویب چنین طرح‌هایی دیگر به بود و نبود نمایندگان در مجلس نیازی نیست زیرا که تمام طرح‌ها بدون بازخواست مورد تصویب قرار می‌گیرد.

وی در پایان اذعان داشت: بعضی نمایندگان در مجلس خود شیرینی می‌کنند ولی با این حال نمایندگان حامیان دولت هستند، دولت‌مردان طرح‌های منطقی و اصولی ارائه دهند و به نفع مردم و دولت باشد تا نمایندگان آن را تصویب نمایند.

انتهای پیام/61009/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول