اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

کمک 2 میلیارد ریالی حامیان به ایتام ابهری

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از کمک 2 میلیارد ریالی حامیان به ایتام این شهرستان خبر داد.

کمک 2 میلیارد ریالی حامیان به ایتام ابهری

محسن داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه در دین اسلام تأکید بسیاری در زمینه رسیدگی به وضعیت معیشتی ایتام شده است، از همین رو کمیته امداد نیز اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 298 یتیم زیرپوشش کمیته امداد ابهر هستند، تصریح کرد: کفالت این ایتام به عهده یک هزار و 295 حامی است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با بیان اینکه در پنج ماهه نخست امسال یک میلیارد و 975 میلیون و 481 هزار ریال به ایتام ابهری کمک شده است، اذعان داشت: این مبلغ در قالب کمک‌های نقدی، جنسی و خدماتی بوده که از طرف خیرین و حامیان به ایتام اهدا شده است.

وی همچنین به اجرای طرح مفتاح‌الجنه با همکاری خیرین و حامیان اشاره داشت و گفت: در قالب این طرح خیرین و حامیان ضمن حضور در منازل ایتام و آشنایی با وضعیت زندگی آنها، در هر بخشی که توانایی داشته باشند به ایتام کمک می‌کنند.

*بهره‌مندی 171 کودک ابهری از کمک هزینه تغذیه

محسن داودی در ادامه به سرفصل‌های خدماتی کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: کمیته امداد شهرستان ابهر در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه هدف این نهاد اقدامات لازم را در بخش‌های مختلف و در قالب سرفصل‌های حمایتی ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تأمین و ارتقای سطح بهداشت عمومی از طریق اجرای برنامه‌های بهداشتی عملی و ممکن می‌شود، اضافه کرد: رعایت بهداشت محیط و رعایت بهداشت کار از جمله مباحثی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر همچنین رعایت بهداشت در بحث تغذیه و تنظیم خانواده و همچنین مراقبت‌های بهداشتی اولیه کودکان توسط مادران را نیز از دیگر مباحث مورد نیاز برای افزایش ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه هدف عنوان کرد و افزود: یکی از اقدامات این نهاد در بخش بهداشت و سلامت مددجویان اعطای کمک هزینه‌های تغذیه به کودکان زیر شش سال است.

وی با بیان اینکه طی پنج ماهه نخست امسال 171 کودک ابهری از کمک هزینه‌های تغذیه کمیته امداد ابهر بهره‌مند شدند، تصریح کرد: مجموع مبلغ هزینه شده در این زمینه 222 میلیون و 300 هزار ریال و به ازای هر کودک 260 هزار ریال در ماه است.

داودی در پایان تأکید کرد: هدف از پرداخت این کمک هزینه‌ها ارتقای سطح سلامتی کودکان و کمک به رشد مناسب و به موقع آنها است.

انتهای پیام/73005/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول